شناسهٔ خبر: 22054339 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام حذفی فوتبال؛

درخشان: داوران دقت بیشتری داشته باشند/بخت بیشتر پرسپولیس در شهرآورد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، درخشان شنبه شب پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی، تصریح کرد: در حالی که شرایط دو تیم کاملا متفاوت است، اما بازی خوبی را از بازیکنان پرسپولیس و نفت شاهد بودیم.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از بازیکنان جوانان نفت برای نخستین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته اند، گفت: نفرات تیم نفت تلاش زیادی انجام دادند و این مساله قابل ستایش است و پیشرفت را می توان به وضوح در عملکرد بازیکنان شاهد بود.
درخشان در ادامه با تبریک به «برانکو ایوانکوویچ» و تیم پرسپولیس، گفت: آنها تیم خوب و قابل احترامی برای تمامی حریفان هستند.
وی تنها مساله قابل بحث دیدار امروز را داوری دانست و گفت: داور به اشتباه پنالتی پرسپولیس را اعلام کرد و همین مساله در روند بازی تاثیر زیادی داشت.
سرمربی نفت گفت: در سوپرجام در حالی با پرسپولیس بازی کردیم که اصلا قرار نبود تیم نفت تیمداری کند و در هفته سوم لیگ برتر نیز پرسپولیس با شرایط عالی به مصاف ما آمد. با این حال امروز پیشرفت را در عملکرد بازیکنان نفت شاهد بودیم.
وی در مورد شرایط مالکیت باشگاه نفت، گفت: امروز جلسه ای برگزار شد و مالکیت به «حمیدرضا جهانیان» به صورت رسمی انتقال داده شد و امیدوارم اکنون ایشان با تمرکز بیشتری به دنبال برطرف ساختن مشکلات باشگاه باشد.
این در حالی است که «حمیدرضا جهانیان» مدیرعامل باشگاه نفت طلائیه شنبه شب در پایان دیدار نفت تهران- پرسپولیس به خبرنگاران گفت: «هنوز اتفاق خاصی درباره مالکیت این باشگاه رخ نداده و گمانه زنی های رسانه ای را در این رابطه را رد می کنم.»
سرمربی نفت ابراز امیدواری کرد تا در نیم فصل با جذب چند بازیکن کاربلد، ضعف های تیمش برطرف شود.
درخشان در مورد شهرآورد پرسپولیس- استقلال که پنجشنبه برگزار می شود، نیز اظهار داشت: پرسپولیس شرایط بهتری دارد و بازی های خوبی در این فصل انجام داده است، اما وضعیت شهراورد به جایگاه تیم ها در جدول ربطی پیدا نمی کند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما