شناسهٔ خبر: 22053658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

برانکو: پنالتی نفت هزار درصد درست نبود/ با روحیه مثبت، منتظر داربی هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نفت و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به آنها خسته نباشید می گویم.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر نفت طلاییه در جام حذفی بیان کرد: قبل از هر چیز به بازیکنانم تبریک می‌گویم. همچنین از هواداران‌مان به خاطر صبور بودن و حمایت ۹۰ دقیقه‌ای سپاسگزارم. آن‌ها به ما اعتماد داشتند. می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. ما در مدتی کوتاه با نفت سه بازی داشتیم و به همین دلیل کار سخت شده بود.

وی افزود: ما به عنوان تیم برنده وارد زمین شده بودیم و این کارمان را سخت کرده بود. همچنین از طرفی خستگی بر تیم عارض شده بود. به هر حال بازی سختی با الهلال در مسقط داشتیم و به همین دلیل به بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم. آن‌ها تمرکز و شخصیت قهرمانی خود را در این بازی نشان دادند. ما با روحیه مثبت، منتظر داربی هستیم. امروز هم باید در ۲۰ دقیقه اول تکلیف نفت را یک‌سره می‌کردیم چرا که پنج موقعیت خوب گلزنی داشتیم.

برانکو در مورد تغییرات در کادر فنی پرسپولیس گفت: برای این بازی تغییراتی ایجاد کردیم که این برای ما یک خوشبختی است که نیمکت خوبی داریم. هر بازیکنی که بخواهیم از زمین خارج کنیم مشکلی در این زمینه نداریم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه درخشان گفته هر دو پنالتی درست نبوده است گفت: باید صحنه را دوباره ببینم اما در یک صحنه روی منشا پنالتی صورت گرفت. اما روی پنالتی نفت هزار درصد مطمئن هستم که پنالتی نبود.

وی در مورد اینکه محمد انصاری افت کرده است و ممکن است در دربی نباشد گفت: هر کسی می تواند در این مورد نظر بدهد اما از نظر من انصاری بسیار خوب بازی کرد. اما اینکه در دربی بازی کند باید تمرینات هفته را ببینم. 

برانکو در خصوص عملکرد بشار رسن گفت: بشار بازیکن جوانی است و بسیار خوب بازی کرد. او آینده پرسپولیست و با ۲۰ سال سن سرمایه خوبی برای پرسپولیس خواهد بود. اما اینکه در دربی بازی کند یا نه باید صبر کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کنار گذاشتن محسن مسلمان به دلیل مسائل انضباطی گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ من هم می توانم در مورد شما هر حرفی را بزنم و بگویم چه کاره کرده اید؟

نظر شما