شناسهٔ خبر: 22053479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

برانکو: پنالتی نفت هزار درصد اشتباه بود

صاحب‌خبر -
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نفت و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به آنها خسته نباشید می گویم.
 
 به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر شامگاه امروز شنبه تیمش مقابل نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت: می‌دانستیم باز سختی خواهیم داشت. طبیعی است وقتی در مدت کوتاه، سه بار با یک تیم بازی کنیم کار سختی برای بردن آنها داریم. ما خستگی ناشی از بازی با الهلال را هم داشتیم اما در مجموع با توجه به تمام این مسائل باید بگویم از عملکردتیمم راضی ام به بازیکنانم تبریک می گویم که به برتری رسیدند و برای دربی آماده شدند. 

وی ادامه داد: باید در همان ۲۰ دقیقه اول تکلیف بازی را مشخص می کردیم چرا که پنج موقعیت گل داشتیم. با این حال این نتیجه است که حریف را سرپا نگه می دارد. با این حال تکرار می کنم که تمرکز بازیکنانم در استمرار در کار و سماجتی که داشتند ما را به اینجا رساند.

برانکو در مورد تغییرات در کادر فنی پرسپولیس گفت: برای این بازی تغییراتی ایجاد کردیم که این برای ما یک خوشبختی است که نیمکت خوبی داریم. هر بازیکنی که بخواهیم از زمین خارج کنیم مشکلی در این زمینه نداریم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه درخشان گفته هر دو پنالتی درست نبوده است گفت: باید صحنه را دوباره ببینم اما در یک صحنه روی منشا پنالتی صورت گرفت. اما روی پنالتی نفت هزار درصد مطمئن هستم که پنالتی نبود.

وی در مورد اینکه محمد انصاری افت کرده است و ممکن است در دربی نباشد گفت: هر کسی می تواند در این مورد نظر بدهد اما از نظر من انصاری بسیار خوب بازی کرد. اما اینکه در دربی بازی کند باید تمرینات هفته را ببینم. 

برانکو در پاسخ به سوالی که آیا از عملکرد بشار رسن راضی هستید گفت: بشار بازیکن جوانی است و بسیار خوب بازی کرد. او آینده پرسپولیست و با ۲۰ سال سن سرمایه خوبی برای پرسپولیس خواهد بود. اما اینکه در دربی بازی کند یا نه باید صبر کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کنار گذاشتن محسن مسلمان به دلیل مسائل انضباطی گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ من هم می توانم در مورد شما هر حرفی را بزنم و بگویم چه کاره کرده اید؟

نظر شما