شناسهٔ خبر: 22053300 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

گلکسی نوت 8 در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد

سارا کاویانی / sammobile

صاحب‌خبر -

گزارشی جدید در فضای مجازی منتشر شده است که ادعا می‎کند سامسونگ دو نسخه متفاوت از گلکسی نوت ۸ عرضه خواهد کرد. تفاوت این دو دستگاه در میزان حافظه داخلی است؛ به این صورت که یکی با حافظه ۶۴ گیگابایتی و دیگری با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی رونمایی خواهد شد. هر دو دستگاه درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی دارند که می‌توان به‌وسیله آن حافظه را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء داد.

مدتی پیش فاش شده بود که گلکسی نوت ۸ گران‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود و با برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلار در کره جنوبی و بیشتر از ۱۱۰۰ دلار در اروپا و آمریکای جنوبی و شمالی در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد.

اگر بتوان به این اطلاعات اعتماد کرد، گلکسی نوت ۸ به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی بدون لبه اینفینیتی مجهز می‌شود و قلب تپنده این گوشی اکسینوس ۸۸۹۵ یا اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود. همچنین سامسونگ برای این گوشی هوشمند ۶ گیگابایت رم در نظر گرفته است. این پرچم‌دار انرژی خود را از باتری  ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند که نمی‌توانید آن را بدون داشتن تجهیزات عوض کنید. سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا این گوشی را تکمیل می‌کند.

متأسفانه، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است حسگر اثر انگشت را در پنل پشتی گلکسی نوت ۸ تعبیه کند. این کمپانی، تکنولوژی تعبیه حسگر اثر انگشت در پنل صفحه نمایش را دارد؛ اما گفته می‌شود که جایگذاری این حسگر در صفحه نمایش با نقصی جدی همراه است و به همین دلیل این کمپانی تصمیم دارد آن را در پنل پشتی تعبیه کند.

این اطلاعات تأییدنشده و غیر قابل اطمینان هستند. اما برای فهمیدن جزییات تأییدشده این گوشی مجبور نیستیم زمان زیادی صبر کنیم؛ زیرا این دستگاه تا اواخر سپتامبر روانه بازار می‌شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما