شناسهٔ خبر: 22053062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تشویق برانکو بعد از تعویض ربیع‌خواه

71575

سرمربی پرسپولیس پس از خارج کردن ربیع‌خواه از زمین توسط هواداران این تیم تشویق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار پرسپولیس و نفت در جام حذفی فوتبال،‌ در حالی که داور در دقیقه ۵۰ در صحنه‌ای ضربه دروازه به سود نفتی‌ها اعلام کرد، با نظر کمک داور، تصمیم خود را تغییر داد و کرنر برای سرخ‌ها اعلام کرد که این تغییر در تصمیم، باعث تشویق داور از سوی هوادارن سرخ‌پوش شد.

مصدومیت زیاد بازیکنان نفت در نیمه دوم صدای اعتراض هواداران سرخ‌پوش را در آورد و آن‌ها با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به گوش بازیکنان نفت رساندند.

تکل موفق شجاع خلیل‌زاده که باعث خنثی شدن ضدحمله نفت در اواسط نیمه دوم شد، باعث شد تماشاگران سرخ‌پوش مدافع خود را تشویق کنند.

پس از مصدوم شدن بازیکن نفت، بازیکنان پرسپولیس توپ را بیرون نزدند که این باعث عصبانیت هاشم بیک‌زاده و سیدجلال حسینی شد. پس از به بیرون زده شدن توپ توسط بیک‌زاده، درگیری لفظی بین این بازیکن و کاپیتان سرخ‌ها به وجود آمد.

جایگزین کردن نعمتی به جای ربیع‌خواه باعث شد تماشاگران از این تعویض خوشحال شوند و برانکو را تشویق کنند.

پس از به ثمر رسیدن گل نخست پرسپولیس توسط منشا، هواداران این تیم سراپا شادی شدند و مهاجم نیجریه‌ای خود را تشویق کردند.

روشن شدن نور گوشی‌های همراه هواداران پرسپولیس بعد از دقیقه ۷۷ جلوه زیبایی به ورزشگاه آزادی داد.

سرنگونی منشا در محوطه جریمه و تصمیم داور به ادامه بازی باعث اعتراض تماشاگران شد.

علی کریمی مانند نیمه اول باز هم از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد. همچنین هواداران ضمن تشویق کریمی شعارهایی علیه درخشان سر دادند.

اعلام پنالتی به سود پرسپولیس باعث عصبانیت کادر فنی نفت از جمله نیما نکیسا شد که با راهنمایی کمک داور چهارم، او به روی نیمکت بازگشت.

پس از به ثمر رسیدن گل دوم سرخ‌پوشان، تعدادی از هواداران این تیم که خیال‌شان از صعود پرسپولیس به مرحله بعد راحت شده بود، ورزشگاه را ترک کردند.

انتهای پیام

نظر شما