شناسهٔ خبر: 22052935 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

در دیدار سرلشکر صفوی مطرح شد؛

تأکید آیت الله نوری همدانی بر تقویت بنیه دفاعی و موشکی

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بر از بین بردن اقتدار نظام، بر تقویت بنیه دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به یاوه گویی های دشمنان تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرلشکر سید یحی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امروز با سفر به شهر مقدس قم با جمعی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، سردار رحیم صفوی با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت منطقه به ویژه مسائل مربوط به کشورهای مقاومت ارائه کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار با اشاره به مجاهدت ها و رشادت های سپاه پاسداران و کینه توری های دشمنان و مستکبران نسبت به این نهاد انقلابی، از خدمات ارزنده سپاه پاسداران تشکر کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بر از بین بردن اقتدار نظام، بر تقویت بنیه دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به یاوه گویی های دشمنان تأکید کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم معنویت را عامل پيشرفت کشور دانست و گسترش آن در جامعه را امری ضروری دانست.

سرلشکر صفوی همچنین در برنامه های جداگانه ای با حضرات آیات مکارم شیرازی و جوادی آملی دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار با فرماندهان و پاسداران سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم از دیگر برنامه های سرلشکر صفوی در سفر به شهر مقدس قم بود./1323/۲۰۳/ح

نظر شما