شناسهٔ خبر: 22052927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ذوالنور: گزارش مقدماتي نحوه اجراي برجام در 6 ماهه سوم نهايي شد

صاحب‌خبر -
رئيس كميته هسته‌اي مجلس شوراي اسلامي از تدوين مقدمات گزارش شش ماهه سوم از نحوه اجراي برجام در كميته متبوعش خبر داد. 
حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنور نماينده مردم قم در گفت‌و‌گو با ميزان گفت: گزارش شش ماهه سوم نظارت بر اجراي برجام در كميته هسته‌اي مجلس نهايي شد. 
وي افزود: قرار است گزارش شش ماهه سوم نظارت بر اجراي برجام سه‌شنبه هفته جاري در دستور كار كميسيون قرار بگيرد تا نتيجه نهايي آن مشخص شود. ان‌شاءالله پس از تصويب گزارش شش ماهه سوم برجام در كميسيون امنيت‌ملي، گزارش جهت قرائت در صحن علني پارلمان تقديم هيئت رئيسه مي‌شود. 
رئيس «كميته هسته‌اي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي» مجلس با اشاره به بازديد‌هاي اين كميته از تأسيسات هسته‌اي كشور بيان داشت: متأسفانه اين هفته ما به دليل تراكم فعاليت‌ها در مجلس و كميسيون‌ها بازديد از مركزي را در برنامه نخواهيم داشت كه اميدواريم اين بازديدها در هفته‌هاي بعد انجام شود. 
تاكنون كميته هسته‌اي در قالب تهيه گزارش شش ماه سوم نظارت بر برجام تنها بازديدي از مركز هسته‌اي كرج داشته است. 
رئيس كميته هسته‌اي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس پيش‌تر در همين زمينه به خبرنگار ميزان گفت: احتمالاً بازديد دوم كميته هسته‌اي از مركز UCF اصفهان خواهد بود و پس از آن اعضاي اين كميته از ساغند يزد بازديد به عمل خواهند آورد. 
ذوالنور تأكيد كرد: احتمالاً آخرين بازديد كميته هسته‌اي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از تأسيسات معادن اورانيوم بندرعباس خواهد بود كه اميدواريم در هفته‌هاي جاري صورت پذيرد.

نظر شما