شناسهٔ خبر: 22052774 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

نشست خبری نخستین رزمواره مدافعان حرم

ستاد برگزاری نخستین رزمواره مدافعان حرم آثار فرهنگی، هنری و رسانه ای را در مقوله دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در قالب نخستین رزمواره مدافعان حرم دریافت و از آثار برگزیده تقدیر می کند. مبینا نصیری ازجمله مجریان جدید و چهره‌های نوظهور سازمان صدا و سیماست و مدتی است شاهد اجرای او در شبکه‌های مختلف تلویزیونی هستیم. او پس از مدتی کم‌کاری قرار است از هفته آینده با سری جدید برنامه «صبح به خیر ایران» مهمان نگاه مخاطبان سحرخیز باشد. نصیری از تجربه اجرایش در این برنامه برایمان می‌گوید: با هر محرم قصه‌هایی از ارادت مردم این آب و خاک به امام حسین(ع) نقل محافل می‌شود؛ قصه عشق نامکرر است حتی این شب‌ها که هنرمندان و ورزشکاران در برنامه حب‌الحسین از سالار شهیدان سخن می‌گویند. در راستای احساس ضرورت برای ساماندهی به فضای مجازی و برنامه‌ریزی برای این فضا، نمی‌توان ساماندهی و به‌کارگیری افراد توانمند در زمینه تولید محتوا یا ایجاد خدمات در فضای مجازی را نادیده انگاشت. فهرستی از آخرین سریال‌های تلویزیون یا ماندگارترین مجموعه‌‌هایی که هنوز به‌یاد داریم، براحتی نشان می‌دهد که درصد قابل توجهی از سریال‌های تلویزیونی ما، ملودرام‌های اجتماعی ـ خانوادگی هستند. این سریال‌ها به موضوعاتی چون قهر و آشتی خانواده‌ها، مشکلات جوانان مانند ازدواج، مسکن، اشتغال، اعتیاد، مسائل ناشی از فاصله بین نسل‌ها و موضوعاتی از این دست می‌پردازند. فیلم های جاده لغزنده است، رابین هودهای فقرا، در همین نزدیکی، من آلیس هستم و فرار از جهنم، پنجشنبه 4 و جمعه 5 آبان طبق زمان های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. شبکه چهار سیما دو سینمایی جذاب و دیدنی «صبح سپتامبر» و « پیله و پروانه» را به روی آنتن می برد. شبکه چهار سیما به مناسبت اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون، مستند «ریشه های دشمنی» را به روی آنتن می برد. هیئت مدیره نام سریالی به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی سید مازیار میری است که هفته دوم آبان کلید خواهد خورد. چهارم آبان، سریال جدید رادیویی «جنگل من» به کارگردانی فریدون محرابی در رادیو نمایش آغاز می شود. در برنامه امشب دوم آبان «قاب نقد»، مجموعه تلویزیونی هاتف که پخش آن از 26 مهر از شبکه یک سیما به اتمام رسیده است، با حضور عوامل تولید و منتقدین حوزه سینما و تلویزیون نقد

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری رزمواره، فردا نشست مطبوعاتی نخستین رزمواره مدافعان حرم با حضور دکتر حمید شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی، دکتر علی اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و مدیر عامل موزه انقللاب اسلامی و دفاع مقدس، مهندس بهنام احمدپور مدیر شبکه رادیویی ایران، علی فروغی رییس بسیج صدا و سیما، فرزاد طالبی مدیر کل امور موسیقی و نماینده معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن فرجادی نماینده معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سعید مقیسه مدیر کل بازار محتوا و نماینده ی معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود.

پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابگیری و مقاومت مردمی،معرفی فعالیت های هنری هنرمندان این مرز و بوم در مقوله دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، تقویت حرکت های هنری – رسانه ای در حوزه مدافعان حرم، معرفی مدافعان حرم و خانواده هایشان به عنوان محصول و رویش انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی – جهادی از اهداف این رزمواره است.

نظر شما