شناسهٔ خبر: 22052288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش تسنیم از لیگ دسته یک فوتبال

"آلومینیوم" در اراک بازی خانگی را به "خونه به خونه" واگذار کرد

R41371/P1377/S6,73/CT7

"آلومینیوم" در ادامه سری مسابقات لیگ دسته یک کشور و در اراک بازی خانگی را به "خونه به خونه" بابل واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیماراک، دو تیم خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک عصر امروز در یک بازی زیبا و تماشایی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی به دلیل آنچه از سوی مسئولان و تماشاگران اراکی عملکرد ضعیف تیم داوری نام گرفت، حاشیه‌های زیادی را در پی داشت.

تیم آلومینیوم اراک با ترکیب محمدرضا قویدل، میثم آقایی، ابوالفضل قربانی، منصور تنهایی، فردین عابدینی، بهادر عبدی، سعید یوسف‌زاده، رسول سروش‌نیا، میلاد احمدی، ابوالفضل کمانی، میلاد رخشان پا به میدان گذاشت.

در مقابل تیم خونه به خونه با هدایت جواد نکونام با ترکیب میررسول حسینی، حمیدرضا دیوسالار، فرشاد فرجی، سیدمحمد قریشی، سجاد مشکل‌پور، مهرداد کفشگری، سیدمحمد میری، سجاد آشوری میرانی، هادی خیری میر، روح‌الله باقری، مهدی خیری‌مهر به مصاف میزبان خود رفتند.

بابلی‌ها خیلی زود و در دقیقه 2 توسط سجاد آشوری میری به گل رسیدند که اراکی‌ها روی این گل بسیار معترض بودند، پس از این گل اراکی‌ها کاملا توپ و میدان را در اختیار گرفتند ولی نتوانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند تا نیمه اول با همان یک گل به نفع بابلی‌ها به پایان برسد.

این درحالی بود که در صحنه گل خونه به خونه، ضربه کرنر در دقیقه 2برای تیم میهمان گرفته شد که ضربه کرنر توسط دفاع آلومینیوم برگشت داده شد و در پشت محوطه جریمه به آشوری بازیکن بابلی‌ها رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه آلومینیوم فرستاد.

نیمه دوم را بازهم اراکی‌ها هجومی آغاز کردند و موقعیت‌های بسیاری روی دروازه خونه به خونه ایجاد کردند و در چندین صحنه هم داور می‌توانست برای اراکی‌ها اعلام پنالتی کند که این اتفاق نیفتاد و همین امر سبب اعتراض شدید مسئولان و هواداران اراکی شد.

این بازی در حالی انجام شد که در چندین صحنه حاشیه‌های زیادی را در بر داشت و در ادامه نیز موقعیت‌های تیم اراکی راهی به دروازه پیدا نکرد تا جواد نکونام سه امتیاز شیرین را از اراک به دست آورد.

این درحالی انجام شد که بهادری عبدی در دقیقه 84 به سبب خطا برروی بازیکن حریف با کارت زرد داور روبرو شد.

به گزارش تسنیم، در حاشیه این دیدار از جواد نکونام در ابتدای بازی توسط مسئولان اراکی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما