شناسهٔ خبر: 22051977 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد:

پروژه ساخت دانشکده پتروشیمی بجنورد از پیمانکار پس گرفته شد

سینا راهنما گفت: پیمانکار قبلی مشکلاتی را ایجاد کرده بود و پروژه را تحویل نمیداد که در نهایت با شکایت دانشگاه پروژه پس گرفته شد و به پیمانکار جدید تحویل داده شد.

صاحب‌خبر -
سینا راهنما دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه 95درصد از مراحل ساخت دانشکده پتروشیمی تکمیل شده است افزود: اما این دانشکده همچنان مشکلات تاسیساتی دارد و مشکل انشعاب آب و سیستم گرمایشی را می‌توان از مشکلات این دانشکده تازه تاسیس برشمرد.
 
راهنما ادامه داد: پیمانکار قبلی مشکلاتی را ایجاد کرده بود و پروژه را تحویل نمیداد و حتی اجازه ورود بر سرپروژه را نمیداد که در نهایت با شکایت دانشگاه پروژه پس گرفته شد و به پیمانکار جدید تحویل داده شد.
 
دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد با اشاره به اینکه پیمانکار جدید نیز برای رفع نواقص وعده های امروز و فردا می‌داد گفت: با وجود سردی هوا شرایط خوبی برای برگزاری کلاس فراهم نبود که دانشجویان تصمیم گرفتند کلاس‌ها را رها کنند تا مشکلات برطرف شود.
 
وی با بیان اینکه دانشجویان تا زمان رفع ایرادات تاسیساتی بر سرکلاس‌ها حاضر نخواهند شد افزود: با وجود گازکشی برای این دانشکده اما موتورخانه به دلیل ایرادات برقی قابل راه‌اندازی نیست و به این دلیل نمی‌توان دستگاه‌های موتورخانه را فعال کرد.
 
راهنما تصریح کرد: به دلیل استفاده پیمانکار قبلی از سیم‌های برق ضعیف و خیانتی که در حق دانشگاه و دانشجویان مرتکب شده اظهار کرد: با این سیم کشی احتمال آتش سوزی وجود دارد و حتی سیستم لوله‌کشی دارای ایرادات زیادی بود که پیمانکار جدید لوله‌کوشی را مجدد انجام داد.
 
دبیر شورای صنفی دانشگاه بجنورد با بیان اینکه برای راه‌اندازی برق و موتورخانه دانشکده پتروشیمی نیاز به بردهای برقی است افزود: 2عدد از این بردها از مشهد رسیده که پیمانکار 48ساعت برای نصب آن فرصت خواسته و از یکی دو روز آینده سیستم برقی و سیستم گرمایشی دانشکده پتروشیمی به راه خواهد افتاد.
 
وی ادامه داد: امروز آب این دانشکده وصل شد اما به دلیل عدم راه اندازی موتورخانه آب گرم وجود نداشت که با فعال سازی 2عدد از دیگ‌های موتورخانه در روزهای آینده آب گرم نیز راه‌اندازی شد.
 
راهنما در پایان گفت: دانشجویان فردا برای بازدید از روند کارهای تاسیساتی به دانشکده مراجعه خواهند کرد که در صورت مساعد بودن شرایط دانشکده برسرکلاس‌ها حاضر خواند شد.

نظر شما