شناسهٔ خبر: 22051957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سعید فتاحی در گفتگو با مهر:

بلیت فروشی معضل اصلی ماست/ برای دربی الکترونیکی بلیت می‌فروشیم

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ گفت: معضل اصلی ما در حال حاضر بلیت فروشی کاغذی است و باید آن را تا روز دربی برطرف کنیم.

صاحب‌خبر -

سعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بلیت فروشی امروز دیدار پرسپولیس و نفت تهران افزود: متاسفانه این سبک بلیت فروشی که به گذشته بر می گردد معضل اصلی ما برای برای دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران است.

وی گفت: قرار نبود که بلیت فروشی به صورت کاغذی صورت بگیرد و همین مسئله هم باعث شد تا در ورود هواداران به ورزشگاه تاخیر بوجود بیاید اما بدنبال این هستیم تا این معضل را هر چه زودتر برطرف کنیم.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ تاکید کرد: متاسفانه روز گذشته باشگاه استقلال هم که گفته بود فروش بلیت را در اختیار خودش قرار خواهد داد باز هم با شرکتی کار کرد  که مدتها با او مشکل داشت.

فتاحی تصریح کرد: فراد جلسه ای را با شورای تامین برگزار خواهیم کرد تا در این خصوص صحبت کنیم تا برای دربی بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام شود.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: نمی توان در روز پنجشنبه که دربی برگزار می‌شود ۷۰ تا ۸۰ هزار بلیت کاغذ فروخت و این باعث می‌شود تا باز هم تماشاگران از شب قبل  در ورزشگاه تجمع کنند تا مشکلاتی که در گذشته بود دوباره شاهد آن باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا مشکل بلیت فروشی که گریبانگیر فوتبال ما شده است تا قبل از دربی برطرف شده تا تماشاگران بتوانند چند ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند نه اینکه شب قبل در هوای سرد کنار ورزشگاه بمانند تا صبح زود بمانند بلیت بازی را خریداری کنند.

نظر شما