شناسهٔ خبر: 22051947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیری:

دو وزیر معرفی شده به مجلس دارای تألیفات علمی تخصصی هستند

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: هر دو وزیر پیشنهادی دارای مقالات و تالیفاتی در رشته های تخصصی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حسینعلی امیری با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی نیرو و علوم به مجلس اظهار داشت: آقای اردکانیان دارای دکترای مدیریت منابع آب از کاناداست و مسئولیت هایی مانند معاونت برنامه ریزی، قائم مقامی و معاونت آب وزارت نیرو و نیز مدیریت عامل و ریاست هیأت مدیره شرکت مدیریت منابع آب را در کارنامه سوابق و فعالیت های مدیریتی اش دارد.

وی افزود: آقای دکتر منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری نیز دارای دکتری تخصصی کشاورزی از استرالیاست که از سال ۷۶ تا ۸۳ مدیریت دانشگاه بوعلی سینای همدان را بر عهده داشته و در دولت تدبیر و امید دوباره با عنوان رئیس این دانشگاه خدمت کرده است.

معاون امورمجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هر دو وزیر پیشنهادی دارای مقالات و تالیفاتی در رشته های تخصصی هستند .

امیری گفت: نامه معرفی این وزرا بعد از ظهر امروز به دفتر رئیس مجلس ارائه شد و طبق ماده ۲۰۴ آیین نامه داخلی مجلس آقای لاریجانی فردا باید در جلسه علنی مجلس وصول نامه معرفی وزرای پیشنهادی را اعلام کند.

وی افزود: همچنین طبق آیین نامه داخلی مجلس، برنامه و زندگینامه وزرای پیشنهادی تکثیر می شود و در اختیار نمایندگان قرار می گیرد .

معاون رئیس جمهور گفت: یک هفته پس از معرفی وزرای پیشنهادی، جلسه رای اعتماد آنان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

نظر شما