شناسهٔ خبر: 22051945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر آبفای شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر خبر داد؛

اتمام پروژه اصلاح و توسعه انشعابات در شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر

اسلامشهر- مدیر آبفای شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر از اتمام پروژه اصلاح، بازسازی و راه اندازی شبکه و انشعابات فرسوده این شهرک تا اواسط آبان ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسینی گنجی، عصر شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به قدمت و فرسودگی بخشی از خطوط و شبکه های آبرسانی و همچنین با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی در خیابان شهید احدی خانقاه و کوچه های منشعب عملیات اصلاح و نوسازی شبکه و انشعابت در این منطقه در حال انجام است.

حسینی گنجی افزود: اصلاح و به روز رسانی این خطوط و انشعابات که از اوایل امسال در دستور کار قرار گرفته بود  طی مهر ماه جاری آغاز گردیده و در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه بیان داشت: عملیات مذکور با صرف اعتباری معادل مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و داخلی از اواسط مهر ماه آغاز گردیده و با جایگزینی لوله های پلی اتیلن سایز ۱۱۰ میلی متری جدید به جای خطوط قدیمی و فرسوده به طول ۵۴۰ متر با بیش از ۸۵ در صد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

حسینی گنجی در ادامه گفت: همزمان با اجرای این عملیات اصلاح و نوسازی انشعابات موجود در خیابان شهید احدی خانقاه و کوچه های مربوطه نیز در دست انجام می باشد که پیرو مطالعات صورت گرفته و بررسی های بعمل آمده تعداد ۷۵ رشته انشعاب فاقد کار آیی لازم می باشد و جهت به روز رسانی و نوسازی در دستور کار قرار گرفته و انجام می شود .

مدیر امور آبفای شهرک امام حسین (ع) در پایان اظهار داشت: با اجرای این پروژه علاوه بر نوسازی شبکه آبرسانی ، خطوط دو شبکه ای قدیمی این منطقه نیز کلا از مدار خارج گردید و با روند فعلی و سرعت عمل مطلوب انتظار می رود پروژه مذکور ( اصلاح و بازسازی و راه اندازی شبکه و انشعابات فرسوده ) حداکثر تا اواسط آبان ماه رسما به اتمام و بهره برداری برسد .

نظر شما