شناسهٔ خبر: 22051437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به دلیل اخراج در هفته نهم

بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم محروم شد

تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته دهم لیگ برتر فوتبال بدون در اختیار داشتن مهره‌ کلیدی خود برابر شهرداری تبریز صف‌آرایی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم برای مصاف عصر یکشنبه هفته جاری با شهرداری تبریز در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول فوتبال در حالی به میدان می‌رود که برای انجام پنجمین بازی خانگی این فصل مهاجم کلیدی خود را در اختیار ندارد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و شهرداری تبریز از هفته دهم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از ساعت 15 عصر روز یکشنبه 30 مهرماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، شاگردان هومن افاضلی بعد از بازی سخت و سنگین هفته نهم با راه‌آهن تهران فرصت خوبی داشته‌اند تا با تمرین و کسب آمادگی مطلوب در مقابل تیم قعرنشین شهرداری تبریز قرار بگیرند.

در این تیم جهانگیر عسگری بازیکن سابق تیم‌های پیکان تهران، نیروی زمینی، داماش گیلان، صنعت‌نفت آبادان، آلومینیوم‌سازی اراک و پاس همدان که یکی از مهره‌های تأثیرگذار صبای قم در بازی‌های سپری شده از نیم‌فصل نخست لیگ امسال بوده در کنار سایر بازیکنان حضور ندارد و دلیل غیبت این بازیکن اخراج در هفته نهم است.

جهانگیر عسگری در حالی دیدار حساس صبای قم برابر شهرداری تبریز در هفته دهم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال را از دست داد که در هفته نهم دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتبال راه‌آهن تهران در ترکیب اصلی بازی کرد، اما در این بازی با دریافت کارت قرمز از داور اخراج شد و به این ترتیب نمی‌تواند صبا را برابر شهرداری همراهی کند، بازیکنی که با دو گل زده بهترین گلزن صبا است و کاپیتان این تیم نیز محسوب می‌شود.

مسابقه تیم‌های صبای قم و شهرداری تبریز در حالی به میزبانی قمی‌ها انجام می‌شود که در جدول رده‌بندی فصل 97 ـ 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران تا پایان هفته نهم، تیم صبای قم با کسب هشت امتیاز پانزدهم است و تیم شهرداری تبریز با پنج امتیاز در رده هفدهم جای دارد.

انتهای پیام/ذ

نظر شما