شناسهٔ خبر: 22051324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان:

بیش از ۱۹ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای خوزستان مبادله شد

R41468/P1377/S6,57/CT1

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان از معامله بیش از ۱۹ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

نیلوفر بحریه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به معاملات انجام شده در هفته گذشته منتهی به تاریخ 26 مهر ماه در بورس منطقه‌ای خوزستان اظهار داشت: در این هفته تعداد  19 میلیون و 894 هزار سهم، حق تقدم و اوراق مبادله شد.

وی ارزش سهام، حق تقدم و اوراق مبادله شده در بورس منطقه‌ای خوزستان را 71 میلیارد و 674 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تعداد سهام متعلق به 167 شرکت است.

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان 38 درصد این معاملات را مربوط به خرید سهام اعلام کرد و ادامه داد: همچنین 62 درصد باقی‌مانده مربوط به فروش سهام است.

 وی با بیان اینکه معاملات توسط 12 ایستگاه معاملاتی انجام شد، خاطرنشان کرد: در مجموع در هفته گذشته برای 257 نفر کد سهامداری جدید ایجاد شد.

بحریه در ادامه سخنان خود بیان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های فولاد کاویان جنوب کیش، لیزینگ ایران و شرق و شرکت ملی صنایع مس ایرانبا بیش‌ترین ارزش ریالی خرید مواجه شدند.

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان در پایان یادآور شد: همچنین اسناد خزانه اسلامی ، سهام شرکت فولاد خوزستان و شرکت تولیدی چدن سازان به ترتیب با بیشترین ارزش ریالی فروش روبه‌رو شدند.

انتهای پیام/

نظر شما