شناسهٔ خبر: 22050947 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرمربی استقلال اخراج نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که در ابتدای این فصل به جمع آبی‌ها بازگشت، موفق نشد نتایج خوبی کسب کند و شایعه اخراج این مربی به گوش می‌رسید که تکذیب شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که در ابتدای این فصل به جمع آبی‌ها بازگشت، موفق نشد نتایج خوبی کسب کند و شایعه اخراج این مربی به گوش می‌رسید که تکذیب شد.

استقلال خوزستان که تقریبا تمام ستاره‌های خود را از دست داده بود، پس از گذشت ۱۰ هفته از شروع لیگ بسیار ضعیف عمل کرد و خطر سقوط را به شدت احساس می‌کند. اما با وجودی که در روزهای گذشته زمزمه‌های فراوانی مبنی بر اخراج گواردیولا فوتبال ایران به گوش می‌رسید، اما مسئولان تیم خوزستانی این خبر را تکذیب کردند.

یکی از مسئولان تیم استقلال خوزستان به صورت علنی اعلام کرد ما هیچ قصد برنامه‌ای برای کنار گذاشتن ویسی از تیممان نداریم و همچنان با قدرت از او حمایت خواهیم کرد، زیرا مطمئن هستیم که او می‌تواند دیر یا زود شرایط مساعدی را در تیم مان ایجاد کند.

استقلالی‌های خوزستان در لیگ هفدهم نتایج ضعیفی کسب کردند و با کسب ۷ امتیاز در ۱۰ بازی در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ قرار دارند.

نظر شما