شناسهٔ خبر: 22050671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس پست شهرستان شاهین‌شهر اعلام کرد :

«پست‌ من» در شاهین‌شهر راه‌اندازی می شود

جوان آنلاين

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،رئیس پست شهرستان شاهین‌شهر اعلام کرد : طرح خدمات پیکی و پستی به‌ صورت آنلاین«پست من» تا پایان امسال در شاهین‌شهر راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

ا کبر ترابی گفت : طرح به لحظه ارائه خدمات پیکی و پستی، با هدف رفاه شهروندان، اشتغال‌آفرینی برای جوانان و سرعت بخشیدن به خدمات پیک و پست تا پایان امسال علاوه بر شهرهای اصفهان و کاشان در شاهین‌شهر هم راه‌اندازی خواهد شد؛ در این طرح شهروندان با نصب برنامه پست من در تلفن‌های همراه، درخواست‌های پستی را اعلام می‌کنند و پستچی‌های مجهز به کارت شناسایی معتبر، موتورسیکلت و لباس کار پست، مرسولات شهروندان را در منزل، دریافت می‌کنند .

وی افزود از اجرای طرح‌های «جی‌نف» و «سیماک» در سال 96 در شاهین‌شهر خبرداد و گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی به‌منظور راه‌اندازی دولت الکترونیک است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بخش مسکن به‌تمامی اطلاعات املاک، با نقشه‌های هوایی و تفکیک‌شده زمینی«پارسل»، کد پستی و شماره‌های اشتراک دسترسی همزمان خواهند داشت .

رئیس اداره پست شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: سامانه‌های یکپارچه‌سازی مدیریت املاک کشور(سیماک)، با  هدف تسهیل در امور معاملات املاک، کاهش مراجعات مردم، جلوگیری از فساد و افزایش نظارت بر معاملات مسکن طراحی‌شده است، سیماک زمینه‌ مبادله اطلاعات بین 8 سازمان مرتبط با املاک را فراهم می‌کند .

ترابی از شوراهای اسلامی روستاهای «سُه»، «کله‌رود»، «لوشاب»، «بیشدک»، «جهادآباد»، «موته» و «خسروآباد» دعوت کرد تا با معرفی متقاضی واجد شرایط به اداره پست این شهرستان، دفترهای آی.سی‌.اتی روستایی در این روستاها را راه‌اندازی کنند .

وی تصریح کرد: در حال حاضر در روستاهای «حسن‌رباط»، «لایبید»، «ونداده»، «اذان»، «زیادآباد» و ناحیه شهری «حاجی‌آباد»دفاتر خدمات پستی روستایی ایجاد شده است .

  رئیس اداره پست شهرستان شاهین‌شهر و میمه به فعالیت 4 دفتر دولتی و 12 دفتر ارتباطی پیشخوان خدمات دولت در این شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: شاهین‌شهر بعد از شهرهای اصفهان و کاشان در ردیف بیشترین تبادل ارسال و دریافت مرسولات پستی در بین شهرهای استان اصفهان قرار گرفته و 787 هزار نامه در سال گذشته در این شهرستان توزیع شده است .

وی در پایان از شهروندان شهرهای «شاهین‌شهر»، «گز» و «وزوان» خواست تا به‌ منظور جلوگیری از ازدحام نام‌نویسی کارت‌های هوشمند ملی در روزهای پایانی سال، از هم‌اکنون برای نام‌نویسی به دفاتر پیشخوان در این شهرها مراجعه کنند .

نظر شما