شناسهٔ خبر: 22050532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نبود شرایط سنی؛ از محسنات مسابقات قرآن شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

گروه مسابقات: فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار کرد: یکی از محاسن مسابقات، عدم محدودیت سنی برای شرکت در مسابقان قرآن است و این موضوع منجر به توسعه روز افزون تعداد شرکت‌کنندگان شده است.

صاحب‌خبر -

فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با اعلام این مطلب گفت: مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در تاریخ20 مهر ماه در سالن اجتماعات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برپا شد.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات در ستاد شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، در 37 مرکز (مناطق شرکت ملی پخش) ویژه کارکنان و خانواده های آنان در 8 رشته، ترتیل، قرائت، حفظ تخصصی و حفظ عمومی، صحیح‌خوانی، مفاهیم، نهج‌البلاغه و اذان برگزار شد.

کاهی افزود: در این دوره از مسابقات، ریاحی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و دیگر مسئولان حمایت گسترده‌ای از این مسابقات داشتند و تا کنون این مسابقات با موفقیت برپا شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها با محوریت قرآن کریم در سطح شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، بیش از دو دهه سابقه دارد که عموما توسط واحدهای روابط عمومی در سطح کشور پیگیری و اجرا می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اهداف مهم برپایی مسابقات اشاره کرد و افزود: از اهداف مهمی که در برگزاری مسابقات قرآن کریم، ایجاد انس با قرآن‌کریم بین کارکنان و خانواده‌های آنان و یکی از محاسن مسابقات، عدم محدودیت سنی برای شرکت در مسابقات است و این موضوع منجر به توسعه روز افزون تعداد شرکت‌کنندگان شده است.

وی به آمار شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن اشاره کرد و افزود: با توجه به آماری که در سال‌های گذشته داشته‌ایم، در سال92، دو هزار و 601، در سال 93، دو هزار و 838 نفر، در سال 94 تعداد شرکت‌کنندگان3 هزار و 955 نفر و سال 95 تعداد چهار هزار و 602 نفر و با توجه به این روند رو به رشد، پیش بینی می‌شود که در مرحله مقدماتی سال جاری، در سطح شرکت ملی پخش، بیش از 5 هزار نفر شرکت‌کننده داشته باشیم.

کاهی تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی شرکت ملی پخش میزبانی 3 منطقه اهواز، اصفهان و شیراز در مرحله نیمه نهایی را بر عهده خواهد داشت و همچنین مسئولیت برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری با حضور متسابقین در مشهد در اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی درباره نتایج این دوره از مسابقات گفت: از مناطق مختلف نتایج به ستاد ارسال می‌شود که امیدواریم تا نیمه آبان ماه جمع بندی شده و نیمه نهایی در آذرماه انجام می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما