شناسهٔ خبر: 22050000 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تحصیل ۴۷۵ دانشجو در زندان‌های استان تهران

مدیر کل زندان‌های استان تهران از تحصیل دو هزار و ۹۳۵ نفر از مددجویان در زندان‌های استان تهران در مقاطع تحصیلی متوسطه و آموزش عالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

تحصیل ۴۷۵ دانشجو در زندان‌های استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛مصطفی محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در زندان‌های استان در سال‌جاری 475 مددجوی دانشجو در دانشگاه پیام نور و مراکز علمی و کاربردی بعثت مستقر در ندامتگاه قزلحصار، بازداشتگاه اوین، ندامتگاه شهرری و زندان رجایی شهر تحصیل می‌کنند.

وی افزود: این افراد در رشته‌های تربیت مربی قرآن کریم، مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت کسب و کار، اینترنت و شبکه گسترده، حقوق - خدمات قضایی و حسابداری در مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

محبی ادامه داد: تعداد یک هزار و 920 زندانی در هنرستانهای فعال در زندان‌های استان تهران، در6 مرکز ندامتگاه قزلحصار، بازداشتگاه اوین، زندان رجایی شهر، ندامتگاه شهرری، مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ و کانون اصلاح و تربیت در رشته‌های برق ساختمان، نقشه کشی، تعمیر اتومبیل سواری، برق خودرو، تصویر سازی کامپیوتر، حسابداری مالی، پرورش قارچ خوراکی و طراحی و توسعه صفحات وب مشغول به تحصیل هستند.

مدیر کل زندانهای استان فرآیند جذب دانش آموز و دانشجو با توجه به جامعه هدف در سطح زندانها را فرآیندی پیچیده دانست و گفت: کارشناسان فرهنگی و تربیتی فعال در زمینه ایجاد انگیزش و همچنین شناسایی مددجویان مستعد به ادامه تحصیل تمام همت خویش را در بستر ادامه تحصیل مددجویان به کار می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد:تمامی اساتید و دبیران فعال در مراکز آموزش علمی کاربردی بعثت و هنرستانهای موجود با هماهنگی و تعاملات صورت گرفته با نهادهای مربوطه از شاغلان مراکز آموزش عالی و دبیران مورد تائید آموزش و پرورش هستند .

انتهای پیام/

تحصیل یک هزار و 920 زندانی در هنرستان های فعال

نظر شما