شناسهٔ خبر: 22049625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

بازیگر نقش حاج احمد متوسلیان؛

هادی حجازی فر: با اكران فیلم خارجی مخاطبان واقعی، به سینما باز خواهند گشت

به نظرم باید بخشی از ظرفیت سینماهای كشور به اكران فیلم خارجی پیدا كند. مخاطبان سینما باید حق انتخاب داشته باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما، هادی حجازی‌فر بازیگر نقش حاج احمد متوسلیان ، درباره برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: من خیلی با فیلم‌کوتاه آشنا نیستم، سال گذشته‌ هم مثل امسال به عنوان یک مخاطب به کاخ جشنواره فیلم کوتاه تهران آمدم و چند فیلم دیدم. بر خلاف برخی از افراد که با برگزاری جشنواره‌ها مخالف هستند با برگزاری جشنواره‌ها موافق هستم، چرا که ما در سیستم استدادیابیمان با نقص رو به رو هستم و جشنواره‌ها برای کشف اسعتدادهای جوان کمکمان می‌کنند. ما در جشنواره‌هایمان هرسال چهره جدید معرفی می‌کنیم که می‌توانند در سینمای کوتاه یا بلند موفقیت کسب کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که تاکنون فیلم کوتاه ساخته‌اید و در آینده تصمیم دارید که فیلم کوتاه بسازید؟ اعلام کرد: در سال‌های گذشته چند اثر کوتاه کارگردانی کرده‌ام، اما تصمیم دارم که سال آینده اثر جدیدی تولید کنم. چند ایده اجتماعی و سیاسی در ذهن دارم که در سال آینده یکی از این موضوعات را می‌سازم.

این بازیگر سینمای ایران درباره اکران فیلم‌های خارجی در سینماهای کشور بیان کرد: به نظرم باید بخشی از ظرفیت سینماهای کشور به این موضوع اختصاص پیدا کند. مخاطبان سینما باید حق انتخاب داشته باشند. یکی از حسن‌های اکران فیلم خارجی این است که مخاطبانی که به علت نبود اینگونه فیلم‌ها به سینما نمی‌آیند، بار دیگر به سینماهای کشور باز می‌گردند. من به شخصه دوست دارم که فیلم‌های خارجی روز دنیا را با کیفیت خوب روی پرده سینما ببینم.
منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما