شناسهٔ خبر: 22049352 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

نتایج نهایی پذیرش رشته خاص کنکور ۹۶ امروز اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی پذیرش ۱۱ کد رشته خاص آزمون سراسری ۹۶ در بعدازظهر امروز، ۲۹ مهرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب افزود: اطلاعیه‌ای در ۲ مهرماه ۹۶ برای آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آنها یکی از کدهای ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵ ،۱۷ ،۱۸ ، ۲۰، ۲۱ ، ۲۲ ،۲۳ و ۲۴ اعلام شده بود، منتشر شد. با توجه به انجام مراحل مصاحبه و گزینش برای معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت این کدرشته‌ها، اسامی پذیرفته شدگان نهایی این کد رشته‌ها از بعد از ظهر امروز ۲۹ مهرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پذیرفته شدگان نهایی این کدرشته‌ها می‌توانند برای ثبت نام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اول و دوم آبان ماه ۹۶ با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطر نشان کرد: تمام پذیرفته‌شدگان باید در موعد مقرر به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و در صورت عدم مراجعه به موقع برای ثبت‌نام، به منزله انصراف بوده و اعتراضی پذیرفته نخواهد شد. همچنین در صورتی که برای این افراد قبولی دیگری در شهریورماه اعلام شده باشد، قبولی قبلی کان لم یکن (لغو) شده و پذیرفته‌شدگان باید در رشته قبولی جدید ثبت‌نام کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما