شناسهٔ خبر: 22049347 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صنعت بیمه | لینک خبر

آشنایی با خدمات سازمان تامین اجتماعی؛

پاسخگویی سریع به بیمه با شماره تلفن ١٤٢٠

مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند .

صاحب‌خبر -
شماره تلفن ١٤٢٠ پل ارتباطی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان با سازمان تامین اجتماعی
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته با هدف پاسخگویی سریع به بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان راه اندازی شد.

شماره تلفن 1420 پل ارتباطی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان با سازمان تامین اجتماعی
 

  به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان می توانند با تماس با شماره تلفن ١٤٢٠ مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

بر این اساس، مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.

بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.TAMIN.IR فعال است و بیمه شدگان پس از ثبت نام در این بخش و دریافت کد کاربری، می توانند سئوالات خود را در پورتال ثبت و پاسخ را دریافت کنند.

همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند .

نظر شما