شناسهٔ خبر: 22048852 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری مسابقات تفسیر قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم تفسیر ویژه کارکنان پایور و وظیفه نزاجا در مرحله منطقه‌ای امروز در مسجد پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله منطقه‌ای ویژه کارکنان پایور و وظیفه در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.
این مسابقات باحضور 28 یگان و 300 متسابق از استان‌های کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام، لرستان و خوزستان به میزبانی کرمانشاه امروز آغاز و یکم آبان‌ماه با معرفی نفرات برتر به‌کار خود پایان می‌دهد.
برگزاری مسابقات تفسیر قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا
متسابقین شرکت‌کننده در این مسابقات در رشته‌های حفظ کل و حفظ اجزاء 3، 5، 9، 15 و 20، قرائت به روش تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
یادآور می‌شود، مسابقات بخش مفاهیم صبح امروز باحضور 46 شرکت‌کننده در این رشته در مسجد پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد همچنین عصر امروز نیز مسابقات رشته حفظ، اذان و قرائت ترتیل برگزار می‌شود.
قضاوت این مسابقات در بخش‌های لحن، صحت حفظ و وقف و ابتدا، تجوید و صوت را وحید نظریان، اسکندری، دهقانی‌زاده و هاشمی برعهده دارند.
برگزاری مسابقات تفسیر قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا

نظر شما