شناسهٔ خبر: 22048581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۹ فقره سرقت قطعات خودرو در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند ۱۹ فقره سرقت قطعات خودرو را کشف و ۴ سارق را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

۱۹ فقره سرقت قطعات خودرو در گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ داریوش مردانی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف سرقت‌های زنجیره‌ای باطری و قطعات خودرو، با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌های فعال و کنترل افراد مشکوک در محله‌های حساس، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران پلیس آگاهی گناوه پس از انجام اقدامات میدانی و اطلاعاتی متهم را در محله نوروز آباد شهرستان گناوه شناسایی و طی عملیاتی منسجم دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهم ۳۴ ساله اهل و ساکن گناوه بوده که از اواخر مردادماه سال جاری شروع به سرقت قطعات خودرو کرده و با بررسی‌های بعمل آمده تا روز دستگیری به ۱۹ فقره سرقت اعتراف کرده، که چهار فقره از سرقت‌ها در همان روز دستگیری انجام شده بود. سارق از خودرو‌های سنگین و سبک انواع باطری و ضبط را سرقت کرده بود و با قیمت‌های مناسب به مالخران سطح بازار بفروش می‌رساند که با دستگیری سه نفر مالخر، همه اموال مسروقه کشف و در حال عودت آن‌ها به مالباختگان هستیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق اعتیاد به مواد مخدر دارد، گفت: می‌توان مهمترین علت بزه‌های ارتکابی سارق را تامین مواد مخدر دانست و اعتیاد به مواد مخدر خود، عاملی قوی برای ارتکاب به جرائم بعدی و دیگر آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام /پ

۱۹ فقره سرقت قطعات خودرو در گناوه

نظر شما