شناسهٔ خبر: 22048399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکایت باشگاه پرسپولیس از قاضی دیدار مقابل الهلال

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این نامه با توجه به نظرات کارشناسی داوری و روند ادامه ‌دار اشتباهات داوری در این دوره از رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا که اکثر آنها به زیان پرسپولیس بوده است، همچنین درخواست‌های پرشمار هواداران و رسانه‌ها، ارسال شده است.
البته باشگاه پرسپولیس پیش از این با توجه به مواجهه با اشتباهات داوران در بازی‌ های لیگ قهرمانان آسیا، مراتب اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود و خواستار رسیدگی به این مساله و همچنین دقت نظر در انتخاب داوران به خصوص در مصاف با تیم ‌های عربی شده بود که متاسفانه ترتیب اثر لازم داده نشد.
بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در نامه جدید خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور مشخص به اشتباهات داور عمانی در مسابقه برگشت برابر الهلال پرداخته است و تاکید کرد: این اشتباهات نه تنها نتیجه این مسابقه، بلکه با توجه به روند مسابقه احتمالا نتیجه کلی این دوره رقابت‌ها را تحت تاثیر قرار داد.
در بخشی از این نامه آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان لیگ قهرمانان روی کوچکترین مسائل مانند پرتاب یک بطری حساس بود، حالا باشگاه پرسپولیس از این کنفدراسیون می پرسد چه کسی پاسخگوی دلسردی میلیون‌ها هوادار پرسپولیسی است؟ زیرا آنها از یک سو از تماشای بازی تیم محبوب خود در ورزشگاه خانگی محروم شدند و از سوی دیگر تیمشان قربانی اشتباهات داوری شد.
تیم فوتبال پرسپولیس 25مهر ماه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و در دیدار برگشت در حالی میزبان الهلال عربستان بود که «احمد ابوبکر الکاف» داور عمانی قضاوت این دیدار را به عهده داشت.
در یک صحنه از این دیدار مهاجم پرسپولیس پشت محوطه 18 قدم روی بازیکن الهلال خطا کرد که داور این دیدار با تشخیص این خطا داخل محوطه 18 قدم، نقطه پنالتی را نشان داد. در نهایت نیز این دیدار به تساوی دو بر دو رسید تا در مجموع نتیجه 6 بر دو در دیدارهای رفت و برگشت، پرسپولیس از رسیدن به فینال باز بماند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما