شناسهٔ خبر: 22048032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

ابراهیمی؛

کیانی جوانی اش را برای تراکتور گذاشته است/ هواداران تراکتور را از فوتبال دلسرد نکنید!

مهاجم تراکتورسازی اعلام کرد بدشانسی های این تیم در آینده تمام می شود و روزهای خوبی را تجربه خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، محمد ابراهیمی در گفت‌و‌گو با ورزش سه درباره مصدومیت طولانی مدتش، بدشانسی هایی که گریبان تراکتورسازی را گرفته، محرومیت مهدی کیانی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

امیدوارم هرچه زودتر به ترکیب تراکتور برگردم

متاسفانه چند هفته قبل پایم داخل چاله رفت و مچم پیچ خورد تا مجبور شوم روند درمان را آغاز کنم. مدت زمان بهبودی ام نیز مشخص نبود. در این بین پزشکان تیم تلاش زیادی کردند تا خیلی زود برگردم. خداراشکر اکنون شرایط خوبی دارم و دیروز هم به تمرین رفتم و تمرین سبکی انجام دادم. الان باید از نظر بدنی شرایط خوبی پیدا کنم و امیدوارم هرچه زودتر بتوانم به ترکیب تیم برگردم.

به بازی با فجرسپاسی نمی رسم

نمی دانم شرایط برایم چطور رقم بخورد. با توجه به وضعیت کنونی به بازی با فجرسپاسی در حذفی هم نمی رسم؛ اما امیدوارم بتوانم از هفته بعد در لیگ برتر برای تراکتور به میدان بروم.

بدشانسی از پارسال گریبان مان را گرفته است

متاسفانه بدشانسی از سال گذشته به سراغ تیم ما آمد. بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی از سال گذشته مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد. اتفاقاتی که نباید برای تراکتور رخ می‌داد، با این حال همه تلاش کرده و می کنند تا مشکلات تمام شود. همه ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم بهترین نتایج را برای تراکتور رقم بزنیم. با این حال نباید فراموش کنیم این شرایط روی روند نتیجه گیری تیم تاثیر می گذارد.

مصدومیت ها برای ما بد بود، برای جوان ها خوب

باید به کادرفنی پرانرژی و خوبمان خسته نباشید بگوییم که بازیکنان جوان را اینقدر سریع و خوب به تیم رساندند تا کمک حال باشگاه باشند. اول فصل هیچ کس روی این جوان ها حساب نمی کرد؛ اما کادرفنی آنها را یک به یک به بازی ها رساند و الان شرایط طوری شده که همه شان به صورت ثابت به میدان می روند. امیدوارم این بازیکنان جوان هم قدر موقعیتی که دارند را بدانند و از فرصت استفاده کنند. آنها باید قدردان کادرفنی باشند. هرچقدر این مصدومیت ها برای من، نوری، گودرزی، محمدی، عشوری و ... بد بوده، برای بازیکنان جوان خوب بوده است. جا دارد از دکتر صادقی و کادرپزشکی هم تشکر کنم که این روزها حسابی سرشان شلوغ است؛ اما به همه بچه ها می رسند و ممنون آنها هستیم که شرایط خوبی را برای مصدومان مهیا کردند.

کارهای دیگر کیانی را فراموش نکنید

من بعد از بازی برای مهدی کیانی پست گذاشتم و حمایتم از او را اعلام کردم. مهدی کسی است که همه جوانی اش را برای تراکتورسازی گذاشته و فکر می کنم محرومیتی که شامل حالش شد، خیلی سختگیرانه بود. امیدوارم مسئولان فدراسیون در این حکم تجدید نظر کنند. باشگاه هم پیگیر است تا هرچه زودتر محرومیت مهدی بخشیده شود و برگردد. فراموش نکنید که مهدی کیانی چه کارهای دیگری انجام داده است. من نمی خواهم از کارهای خیر او بگویم که ریا نشود. امیدوارم مسئولان شرایط سخت تراکتور را ببینند و تجدیدنظر کنند.

هواداران تراکتور را دلسرد نکنند

محرومیت کیانی و مصدومیت ها به تیم تراکتورسازی ضربه می زند. من از مسئولان می خواهم هواداران تراکتور را دلسرد نکنند. بهتر این بود آنها محرومیتی برای کیانی در نظر نمی گرفتند و الان هم امیدوارم تجدید نظر صورت بگیرد.

تشکر و خواهش از هواداران

از هواداران تراکتورسازی تشکر می کنم که در مدت مصدومیتم حمایت خوبی از من داشتند. خواهشم این است که مثل همیشه در آینده نیز از تراکتورسازی حمایت کنند. این تیم قطعا درست می شود و بازیکنان نوید روزهای خوبی را داده اند. در آینده مشکلات حل خواهد شد و حمایت هواداران می تواند روزهای خوبی را رقم بزند. ما نیز تلاش می کنیم هرچه زودتر برسیم و به تیم کمک کنیم.

نظر شما