شناسهٔ خبر: 22047861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تلنگر شفر به قائدی جواب داد

پدیده بوشهری این فصل استقلال بعد از یک هفته دوری از تمرینات بار دیگر با تغییراتی که در دستور کار قرار دارد مجوز بازگشت گرفت.

صاحب‌خبر -

روزنامه خبر ورزشی: وینفرد شفر بعد از اولین تجربه نشستن روی نیمکت رهبری استقلال فردای بازی با فولاد خوزستان تصمیم گرفت با اتفاقاتی که در رختکن رخ داده بود مهدی قائدی مهاجم جوان و پدیده بوشهری این فصل استقلال را از حضور در تمرینات بزرگسالان منع و این بازیکن را به تیم امید تبعید کند.

تصمیمی که تنها یک هفته دوام آورد تا با پایان تنبیه مهاجم ریزنقش بوشهری بار دیگر زمینه برای بازگشت مهدی قائدی به تمرینات در آستانه شهرآورد پایتخت فراهم شود. اما این تصمیم در حالی از امروز عملی می شود که بازیکن بوشهری قبل از بازگشت تصمیم به ایجاد تغییراتی در نحوه زندگی ورزشی و اجتماعی خود گرفت تا بلکه از ورود به حواشی ویرانگر جلوگیری کند.

قائدی بنا به توصیه هایی که از بزرگان استقلال و مشاورانش دریافت کرد در اولین حرکت برای ایجاد تغییرات صفحه اینستاگرام خود را بست تا با کم کردن حضورش در شبکه های اجتماعی بیشتر افکارش را روی فوتبال و تحصیلات متمرکز کند، تصمیمی که به گوش وینفرد شفر و مدیران باشگاه استقلال هم رسید و با استقبال آنها مواجه شد.

قائدی که قرار است از امروز دوباره زیر نظر مربی آلمانی کار کند بعد از تلنگری که از وینفرد شفر خورد تا به خود بیاید مدعی شد از این اتفاق درس های بزرگی گرفته است. این بازیکن در صحبتی کوتاه پیرامون بازگشت به تمرینات استقلال گفت:« درس بزرگی گرفتم و حالا سراسر انگیزه ام تا این اتفاق را برای استقلال و طرفدارانش جبران کنم از همین رو این نوید را به همه می دهم که از این پس مهدی قائدی متفاوتی نسبت به هفته ها و ماه های گذشته در استقلال خواهند دید».

نظر شما