شناسهٔ خبر: 22047616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

با ارائه تسهیلات قرض الحسنه؛

صاحبان قلیانسراها در البرز کسب وکار جدید راه می اندازند

کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ارائه تسهیلات ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال جدید برای صاحبان قلیان سراهای این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل خلیلی اظهار کرد: در راستای سالم سازی اجتماعی واجرای قانون توسط دادستان محترم عمومی وانقلاب استان مبنی بر ممنوعیت استفاده از دخانیات و قلیان در اماکن عمومی ونیز تاکیدات نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه شهرستان کرج در خطبه

های نماز جمعه در خصوص حمایت از طرح فوق ونیز کمک به ایجاد فضای کسب وکار جدید برای افرادی که از طریق عرضه قلیان ارتزاق می نمایند این اداره کل در جهت حمایت از اقدامات فوق و نیز حل مشکل این قشر آمادگی دارد تا اقداماتی را انجام دهد.

وی ادامه داد : در جهت تغییر شرایط کار وایجاد شغل جدید برای صاحبان قلیانسراهای استان، اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی آمادگی دارد تسهیلات از ۱۰ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان وام بدون بهره بصورت قرض الحسنه به صاحبان این مشاغل پرداخت نماید.

مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی در توضیح بیشتر گفت : اگر در این راستا از سوی صاحبان این نوع مشاغل کسب وکاری جدید ایجاد شود که به اشتغال چندین نفر منتهی شود این وام بدون بهره تا ۵۰ میلیون تومان هم قابل افزایش خواهد بود.

خلیلی با اشاره به اینکه ایجاد تفریحات سالم ونیز فراهم نمودن زمینه توسعه کسب وکار واشتغال برای جوانان موجب کاهش آسیبهای اجتماعی میگردد گفت : باید با اقدامات وبرنامه ریزی های مناسب زمینه توسعه فضای کسب وکار و ایجاد مشاغل نوع جدید در کشور واستان فراهم شود.

وی تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی مناسب خطرات و مضرات ناشی از مصرف مواد دخانی وآسیبهای ناشی از آن در جامعه تشریح شود که در این مسیر توسعه وافزایش اماکن ورزشی وفرهنگی برای جوانان نیز از مهمترین عوامل درجهت سالم سازی اجتماعی است.

نظر شما