شناسهٔ خبر: 22045494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

فخرالديني: کريمي در مورد سن من اشتباه کرده است/ اگر مرا نمي‌خواهند بايد کامل پولم را بدهند

مدافع - هافبک تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: اگر مسئولان گسترش فولاد بخواهند مرا کنار بگذارند به نظرشان احترام مي‌گذارم، ولي بايد پول قراردادم را به صورت کامل پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

ميلاد فخرالديني درباره مصدويتي که با آن مواجه شده است اظهار داشت: متأسفانه در بازي با نفت مسجدسليمان زانويم پيچ خورد و آسيب ديدم. هنوز مدت زمان دقيق دوري‌ام از ميادين مشخص نيست و بايد صبر کنم. ظاهراً گسترش فولاد نياز به جذب بازيکن دارد و چون ليست اين تيم پر است مسئولان و کادر فني تصميم گرفتند که چند بازيکن را کنار بگذارند. البته هنوز در مورد وضعيت من چيزي مشخص نيست.

وي در واکنش اظهارات فيروز کريمي که گفته بود سن او و تيموريان زياد است، گفت: احتمالاً آقاي کريمي در مورد سن من اشتباه کرده است. من 27 سال دارم و چون 11 سال است که در ليگ برتر بازي مي‌کنم شايد بعضي‌ها تصور مي‌کنند که سن من بالاست. من دوست داشتم که با آقاي کريمي کار کنم، چون او از نظر فني در سطح بالايي قرار دارد، اما متأسفانه مصدوم شدم.

مدافع - هافبک تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در پايان تصريح کرد: اگر مسئولان باشگاه گسترش فولاد بخواهند مرا کنار بگذارند به نظرشان احترام مي‌گذارم و هيچ مشکلي ندارم، ولي بايد پول قراردادم را به صورت کامل پرداخت کنند. من در خانه مصدوم نشدم و اين مصدوميت در گسترش فولاد سراغم آمد. در ضمن بايد اين را هم بگويم که رباط صليبي من پاره نشده است.

نظر شما