شناسهٔ خبر: 22045440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سالمندان هفت باغ مهربانی به مشهد مقدس اعزام می شوند

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند(هفت باغ مهربانی زنجان) گفت: سالمندان زنجانی هفت باغ مهربانی برای اعزام به مشهد مقدس نخستین میهمانان قطار فدک زنجان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی هفت باغ مهربانی، صمد علیپور اظهار کرد: مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند(هفت باغ مهربانی زنجان) برنامه‌های مختلفی تفریحی و سیاحتی را برای سالمندان برنامه‌ریزی کرده است.

 

وی از اعزام 22 نفر از سالمندان هفت باغ مهربانی زنجان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: با توجه به فضای معنوی ماه‌های محرم و صفر، تصمیم به اعزام پدربزرگ‌های زنجانی به مشهد گرفتیم.

 

مدیرعامل مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند(هفت باغ مهربانی زنجان) با بیان اینکه با مشارکت خوب خیران زنجانی تا به امروز هزینه اعزام 15 نفر از پدربزرگ‌های زنجانی به مشهد مقدس تامین شده است، گفت: سالمندا زنجان دوم آبان‌ماه به مشهد اعزام خواهند شد.

 

علیپور با اشاره به اینکه پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی زنجان نخستین مسافران قطار ویژه فدک زنجان برای اعزام به مشهد مقدس هستند، ابراز کرد: سالمندان زنجانی از دوم تا پنجم آبان در مشهد مقدس حضور خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه خیران زنجانی می‌توانند هزینه اعزام پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی زنجان را برای اعزام به مشهد مقدس به شماره کارت ۸۶۲۷ ۹۰۱۶ ۶۹۱۹ ۶۰۳۷ نزد بانک صادرات به نام مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند واریز کنند، افزود: همراه با سالمندان زنجانی دو مراقب، یم نفر خدماتی و یک نفر کارپرداز نیز اعزام می‌شوند.

 

مدیرعامل مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند(هفت باغ مهربانی زنجان) ادامه داد: همچنین یک همیار هفت باغ مهربانی با هزینه شخصی خود و برای حضور در کنار سالمندان و کمک به آنها به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 

علیپور در ادامه از اعزام سه نفر از پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی زنجان به کربلا در ایام اربعین خبر داد و اظهار کرد: هزینه اعزام این سالمندان نیز توسط یک کاروان زیارتی تامین خواهد شد.

نظر شما