شناسهٔ خبر: 22043767 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پشت پرده خط خوردن مسلمان از ترکیب پرسپولیس

محسن مسلمان به علت اتفاقات رخ داده بعد از بازی با الهلال عربستان از ترکیب پرسپولیس خط خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت در حالی امروز به مصاف نفت تهران می روند که محسن مسلمان از لیست بازیکنان این تیم خط خورده است. 

به هر حال موضوعات مختلفی در مورد خط خوردن مسلمان از ترکیب پرسپولیس مطرح می شود، برخی حذف هافبک سرخپوشان پایتخت را به انتشار فیلم قلیان کشیدنش مرتبط دانستند و بعضی دیگر هم بیان کردند که برانکو خواسته او را برای دربی آماده نگه دارد. 

البته گفته می شود موضوعی که باعث شده مسلمان از لیست بازیکنان پرسپولیس خط بخورد به علت اعتراض به تعویضش در بازی با الهلال عربستان است. مسلمان علاوه بر اینکه هنگام تعویض با بی میلی به برانکو دست داده، حرف های تندی هم بر زبان آورده که واکنش باقری  را در پی داشته است.

دستیاران کروات برانکو هم اعتراض مسلمان را به گوش برانکو رساندند و سرمربی پرسپولیس هم تصمیم گرفت او را از لیست بازی با نفت تهران کنار بگذارد. 

برانکو بیان کرده که خط خوردن مسلمان یک مشکل خانوادگی است و این مشکل را در رختکن حل می کند. به هر حال سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته که بشار رسن را جایگزین مسلمان در بازی با نفت تهران کند. براین اساس اگر رسن بتواند رضایت برانکو را در بازی امروز جلب کند در آن صورت مسلمان کار سختی برای بازپس گیری جایگاهش پیش رو دارد. 

انتهای پیام/ 

علت خط خوردن هافبک بازیساز از ترکیب پرسپولیس 

نظر شما