شناسهٔ خبر: 22043577 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

از خبرنگاری که کبد خود را به یک کودک اهدا کرد تجلیل شد

رئیس سازمان بسیج رسانه از فرید حائری خبرنگار خبرگزاری تسنیم در زنجان بابت اهدای کبد خود به یک کودک تشکر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ فرید حائری خبرنگار خبرگزاری تسنیم در زنجان در یک اقدام انسان دوستانه و در راستای ترویج عملی آنچه تا کنون در خصوص مهربانی و خیر خواهی قلم میزد، بخشی از کبد خود را به کودک دوساله اهدا کرد.

رئیس سازمان ببسیج رسانه، در گفتگو با این خبرنگار بسیجی ضمن گرامیداشت این عمل انسانی و اخلاقی، به نمایندگی از اصحاب رسانه از وی تشکر و قدردانی کرد.

مسعود بصیری در این خصوص گفت: روحیه‌ی ایثار و از خود گذشتگی، میراث شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که نسل به نسل در کالبد جامعه اسلامی ایرانی دست به دست می‌شود و این بار تجلی آن در وجود یکی از اصحاب رسانه که با از خود گذشتگی حیات بخش کودکی معصوم شد، به وضوح قابل مشاهده است.

بصیری افزود: جهادگران در هر عرصه ای، میراث دار باکری و همت هستند، وارث آوینی که تعهد را در جوهر ریخت و از خود گذشتگی را قلم زد و در مسیر احیای روحیه‌ی نوع دوستی، وجود خود را هماهنند رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس به مخاطره انداخت و رزمایشی زیبا با رمز از جان گذشتن اجرا کرد.

وی در ادامه افزود: جامعه‌ی کنونی ما به شدت نیازمند این چنین حرکتهایی است و اینجانب ضمن الگو دانستن این گونه جهادگری‌ها برای فرید حائری از خداوند مهربان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم و همچنین از دست اندرکاران این کار ارزشی، پزشک، کادر پزشکی، بیمارستان شیراز و سایر عوامل تشکر می‌کنم.

نظر شما