شناسهٔ خبر: 22043573 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش فخرالدینی به کنار گذاشته شدنش از گسترش

منبع: تسنیم

مدافع - هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اگر مسئولان گسترش فولاد بخواهند مرا کنار بگذارند به نظرشان احترام می‌گذارم، ولی باید پول قراردادم را به صورت کامل پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، میلاد فخرالدینی درباره مصدویتی که با آن مواجه شده است اظهار داشت: متأسفانه در بازی با نفت مسجدسلیمان زانویم پیچ خورد و آسیب دیدم. هنوز مدت زمان دقیق دوری‌ام از میادین مشخص نیست و باید صبر کنم. ظاهراً گسترش فولاد نیاز به جذب بازیکن دارد و چون لیست این تیم پر است مسئولان و کادر فنی تصمیم گرفتند که چند بازیکن را کنار بگذارند. البته هنوز در مورد وضعیت من چیزی مشخص نیست.

وی در واکنش اظهارات فیروز کریمی که گفته بود سن او و تیموریان زیاد است، گفت: احتمالاً آقای کریمی در مورد سن من اشتباه کرده است. من 27 سال دارم و چون 11 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم شاید بعضی‌ها تصور می‌کنند که سن من بالاست. من دوست داشتم که با آقای کریمی کار کنم، چون او از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد، اما متأسفانه مصدوم شدم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پایان تصریح کرد: اگر مسئولان باشگاه گسترش فولاد بخواهند مرا کنار بگذارند به نظرشان احترام می‌گذارم و هیچ مشکلی ندارم، ولی باید پول قراردادم را به صورت کامل پرداخت کنند. من در خانه مصدوم نشدم و این مصدومیت در گسترش فولاد سراغم آمد. در ضمن باید این را هم بگویم که رباط صلیبی من پاره نشده است.

نظر شما