شناسهٔ خبر: 22043556 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قاسمی خبر داد

۸۵۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های تهران از طریق سامانه سقا مجوز خروج از کشور گرفتند

مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ از صدور مجوز خروج از کشور ۸۵۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های تهران بزرگ جهت شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از طریق سامانه سقا خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی قاسمی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه راهیان اربعین که توسط بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید شمسی پور راه اندازی شده است در جمع خبرنگاران گفت: دانشجویانی که مجوز خروج آن‌ها جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از طریق سامانه سقا صادر شده می‌توانند از ۵ آبان ماه به بعد با توجه به باز شدن مرز‌ها در قالب کاروان‌های مختلف و یا به صورت فردی در این همایش عظیم شرکت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کاروان‌های دانشجویی از ۱۷ دانشگاه تهران بزرگ در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند، افزود: دانشگاه هایی از جمله علوم تحقیقات، شهیدبهشتی، دانشگاه آزاد تهران مرکز و دانشگاه امام صادق علیه السلام در مسیر راهپیمایی اربعین اقدام به برپایی موکب می‌کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی اربعین یک نعمت است، از این همایش به عنوان یک همایش عظیم جهانی یاد کرد و افزود: دانشجویان نقش اساسی در تبدیل شدن راهپیمایی عظیم اربعین در کشورمان به یک فرهنگ داشته اند به گونه‌ای که می‌توان گفت: این حرکت با اقدام پیشرویانه جریان‌های دانشجویی در سال‌های گذشته به عنوان اولین گروه هایی که در راهپیمایی اربعین شرکت کردند، شکل گرفت.

قاسمی تصریح کرد: پیاده روی اربعین یک همایش جهانی است که دانشجویان جهان اسلام با حضور خود در آن مقدمات شکل گیری امت واحده را فراهم و برای برعهده گرفتن ماموریت‌های سنگین‌تر و گسترده‌تر در جهان اسلام آماده می‌شوند.

نظر شما