شناسهٔ خبر: 22043015 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت‌‌الله کعبی در گفت‌وگو با فارس:

مذاکرات متمّم برای برجام، بسترساز برجام‌های 2 و 3 است/ اروپا نقش تکمیل‌کننده سیاست‌های آمریکا را بازی می‌کند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اروپا نقش تکمیل‌کننده سیاست‌های آمریکا را بازی می‌کند، گفت: هدف آمریکا استحاله انقلاب اسلامی و وادار کردن مسئولان کشور به کوتاه آمدن تدریجی از خطوط قرمز است.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به مواضع اخیر آمریکا و اتحادیه اروپا درمورد ایران اظهار داشت: اروپا نقش تکمیل‌کننده سیاست‌های آمریکا را بازی می‌کند و هدف آمریکا نیز استحاله انقلاب اسلامی و وادار کردن مسئولان جمهوری اسلامی ایران به کوتاه آمدن تدریجی از خطوط قرمز انقلاب است و نباید فریب اروپا را بخوریم.

وی افزود: همانگونه که در مذاکرات برجام نتیجه‌ای نگرفتیم مذاکرات تکمیل کننده با اروپا نیز معنا ندارد و مذاکرات متمّم برای برجام، بسترساز برجام‌های  2 و 3 و برجام‌هایی آمریکایی و اسرائیلی درخصوص مسائل حقوق بشر و دفاع از مقاومت در منطقه است.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه دولت مردم ایران باید یکپارچه در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اروپا مقاومت کنند، گفت: امروز اروپا و آمریکا با موضعی واحد درصدد تضعیف توان دفاعی و منطقه‌ای انقلاب اسلامی و تحمیل برجام‌های دیگری بر ایران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما