شناسهٔ خبر: 22042900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار دو تیم قمی و رفسنجانی

تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال امید به دیدار مس رفسنجان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم تیم امید صبای قم پذیرای تیم مس رفسنجان است و به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها خواهد بود.

تیم امید صبای قم که در ۵ بازی قبلی خود در لیگ برتر طعم پیروزی را نچشیده در این مسابقات با کسب ۲ امتیاز از ۵ بازی در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر امید قرار دارد و خطر سقوط به دسته اول این تیم را مورد تهدید قرار داده است.

صبا در بازی‌های قبلی خود از ۲ مسابقه خانگی برابر نفت اهواز و صنعت نفت آبادان به تساوی رسید و در بازی‌های خارج از خانه برابر البدر بندر کنگ، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان شکست خورد که آخرین آن‌ها، باخت سنگین ۶ بر صفر برابر فولاد خوزستان در اهواز بود.

تیم مس رفسنجان، حریف امروز تیم صبای قم نیز در لیگ برتر امید نتایج خوبی نگرفته و در همسایگی صبای قم در انتهای جدول است به طوری که این تیم با کسب یک پیروزی و ۴ شکست با ۳ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر و یک پله بالاتر از صبای قم است.

در جدال قعرنشینان در قم، تیم صبای قم محکوم به پیروزی است و در صورتی که بتواند بالاخره پس از ۵ بازی اولین برد خود را دشت کند می‌تواند با صعودی حداقل ۲ پله‌ای به رده دهم جدول صعود کرده و از قعر جدول رهایی یابد اما مس رفسنجان نیز برای برد به قم می‌آید.

در لیگ برتر فوتبال امید ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند و تیم‌های یازدهم و دوازدهم جدول رده بندی نیز به دسته اول سقوط خواهند کرد و صبای قم امیدوار است پس از ۲ سال حضور در لیگ برتر امسال نیز بتواند سهمیه فوتبال قم در لیگ برتر امید را حفظ کند.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و مس رفسنجان از ساعت ۱۵ امروز شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و هدایت مس رفسنجان را علی علیزاده بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس بر عهده دارد.

انتهای پیام/ح

تیم فوتبال صبای قم به دیدار مس رفسنجان می‌رود.

نظر شما