شناسهٔ خبر: 22042352 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

همدلی را برای بهبود وضعیت اشتغال البرز تقویت کنیم

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز ،دکتر نجفی : گیلان را نیز با شرایط مشابهی در پائیز سال ۹۲ با رتبه دوم استانهای

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز ،دکتر نجفی : گیلان را نیز با شرایط مشابهی در پائیز سال ۹۲ با رتبه دوم استانهای دارای بالاترین نرخ بیکاری از دولت دهم تحویل گرفت و در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و تدابیر دولت یازدهم ،تلاش و کوشش نهادهای مختلف حاکمیت و همت بلند مردم و بخش خصوصی با رتبه سوم کمترین نرخ بیکاری در تابستان ۹۶ به استاندار جدید تحویل داد.
درست است که البرز شرایطش متفاوت با گیلان است و به دلیل تازه تاسیس بودن ، مهاجرپذیری، نرخ بالای رشد جمعیت و به دوش کشیدن مشکلات تهران آمار بیکاری بالایی دارد ؛ اما تجربه گیلان می تواند در البرز نیز تکرار شود.
از اینرو است که دکتر نجفی بیشتر توان خود را در یک ماه گذشته برای حل مشکلات واحدهای اقتصادی و دیدار با کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و بازدید از واحدهای دانش بنیان اختصاص داده و مواضع صریح خود را در حمایت از رونق تولید و اشتغال با صدایی رسا اعلام و خاطر نشان کرده است که همه مدیران باید با نشاط و انگیزه بیشتر، توان دویدنشان را در این دوی امدادی خدمت به مردم دوچندان کنند.
تقویت همدلی ها برای بهره گیری از ظرفیتهای متنوع و منحصر به فرد البرز به منظور شتاب بخشیدن روند پیشرفت و بهبود وضعیت معیشتی مردمان ایران کوچک از مهم ترین راهبردهای نماینده عالی دولت در استان است .
باید بپذیریم که ظرفیت اقوام مختلف در البرز فرصت بی نظیری را برای جهش اقتصادی استان فراهم کرده است به شرطی که همه باهم برای توسعه البرز همصدا شویم .
هرکدام از ما با گرایشهای مختلف در این اصل مهم وحدت نظرم داریم که باید جایگاه البرز ارتقا یابد.

 

46

نظر شما