شناسهٔ خبر: 22042165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهبود سطح خدمات در شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج

کرج-ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به مشکل حساسیت پوستی یک کودک در شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج ، گفت: با جذب 12 نیروی انسانی آموزش دیده و ماهر، سطح خدمات دهی این مرکز ارتقاء یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، داریوش بیات نژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: افرادی که در این شیرخوارگاه کار می کنند همراهی عاطفی خوبی برای رشد کیفی جسمی و فکری کودکان دارند.
وی در توضیح حساسیت پوستی یک کودک گفت: به تازگی کودک 2 ساله ای در این شیرخوارگاه دچار بیماری شپش شده بود که برای شستشوی سر و بدن وی از یک شامپو استفاده شد لیکن این کودک پس از مصرف شامپو دچار حساسیت پوستی شد.
وی با بیان اینکه در این اقدام هیچ عمدی در کار نبوده ،تاکید کرد:با اقدامات مناسب درمانی این کودک پس از 10 روز بهبودی خود را بازیافت.
وی بااشاره به فیلم منتشر شده این کودک در فضای مجازی گفت: اطلاع رسانی نباید ابزار تهدید و باج خواهی برای نهاد حمایتی بهزیستی باشد.
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: فضای فیزیکی این شیرخوارگاه به کمک خیرین مناسب سازی شده است.
بیات نژاد افزود: شاخص فعالیت های بهداشتی این شیرخوارگاه کاملا رعایت شده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی درصدد ارائه خدمات بیشتر هستیم.
وی ادامه داد: 80 درصد کودکان این مراکز بد سرپرست هستند و به دنبال آن هستیم با همکاری مراجع قضایی زمینه واگذاری آنان به خانواده های صاحب صلاحیت فراهم شود.
وی گفت: خانواده هایی که صاحب فرزند نمی شوند می توانند سرپرستی کودکان این مراکز را بر عهده بگیرند.
مدیرکل بهزیستی البرز ادامه داد: معافیت سربازی و فرزندخواندگی دو موضوع مهم و اولویت دار در نهاد حمایتی بهزیستی است.
وی افزود:بهترین افراد را باید برای نگهداری کودکان انتخاب کرد چراکه نسل آینده کشور را تشکیل می دهند.
در شیرخوارگاه امام علی(ع)90کودک نگهداری می شود.
8029/ 6155خبرنگار :حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما