شناسهٔ خبر: 22041754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جشنواره عکس ورزشی در استان سمنان برگزار می شود

دومین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در سمنان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش دومین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان به همت موسسه موج فرهنگ و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می گردد.


میثم قدس پور مدیرعامل موسسه موج فرهنگ در آئین رونمایی از پوستر این جشنواره گفت : برای دومین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان ، دوبخش حرفه ای و تلفن همراه در نظر گرفته شده است و کلیه شرکت کنندگان در بخش حرفه ای می توانند 7 اثر با فرمت JPEG و سایز ضلع کوچک حداقل 2000 پیکسل با رزولوشن 300dpi همراه با فایل ورد حاوی مشخصات عکاس و توضیحات مربوط به عکسها را ارسال نمایند همچنین در بخش تجربه (تلفن همراه) هر عکاس می تواند بدون محدودیت در تعداد، آثار خود را همراه با فایل ورد حاوی مشخصات عکاس و ذکر مدل گوشی تلفن همراه ارسال نماید.


نحوه ارسال نیز از طریق پست به آدرس پستی دبیرخانه به نشانی : سـمنان ، بلوار 17 شهریور، خانه جـوانان استان سـمنان ،طبقه اول، دفتر موسسـه موج فرهنگ ، تلفن : 02333345494 ، کدپستی : 3519667411 ، از طریق ایمیل به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه به نشانی : Mojefarhang@gmail.com و یا از طریق تلگرام بصورت فایلی به شماره همراه 09393313711 است.


دبیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه جوایز ارزنده ای به برگزیدگان در هر دوبخش حرفه ای و تجربه اهداء خواهد شد آخرین مهلت ارسال آثار را 8 آبان ماه سالجاری عنوان نمود.


قدس پور موضوعات جشنواره عکس ورزشی استان سمنان را عناوین هفته تربیت بدنی و ورزش شامل : ورزش، ولایت، اخلاق، فرهنگ و رسانه ، ورزش، فرهنگ ایثار و شهادت، جانبازان و معلولین ،ورزش همگانی، بانوان و خانواده ، ورزش، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و جوانان ، ورزش، روستاییان،عشایر و اقوام ،ورزش،باشگاه ها، پیشکسوتان،قهرمانان و خیرین ورزشیار، ورزش، کارمندان، کارگران و نیروهای مسلح و حضور ورزشکاران استان سمنان در کلیه رشته های ورزشی در مسابقات داخلی و بین المللی اعلام نمود.


همچنین در جهت ایجاد انگیزه برای مشارکت گسترده هیئتهای ورزشی در این جشنواره با نظر مثبت مدیرکل ورزش و جوانان استان مقرر گردید دو هیئت ورزشی که بیشترین مشارکت (ارسال آثار) را در این جشنواره داشته باشند جوایز ویژه ای اعطاء گردد.


انتهای پیام / ه

 

دومین جشنواره عکس ورزشی استان سمنان سمنان برگزار می‌شود

نظر شما