شناسهٔ خبر: 22041686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری نقش آفرین در ورزش دوومیدانی

خبرگزاری صداوسیما

وزیر ورزش و جوانان گفت: چهارمحال و بختیاری در ورزش دوومیدانی نقش آفرین است

صاحب‌خبر -

چهارمحال و بختیاری نقش آفرین در ورزش دوومیدانیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مسعود سلطانی فر در بازدید از ورزشگاه تختی فارسان گفت: به همین منظور مجموعه ورزشی دوومیدانی شهدای ورزشکار شهرستان بروجن با 160 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است تا بتواند بخشی از زیرساخت های مورد نیاز دوومیدانی چهارمحال و بختیاری را تأمین کند.

وی افزود: این مجموعه با  35 هزار متر مربع مساحت کل و 10 هزار متر مربع فضای سرپوشیده، نقش مهمی در پرورش استعدادهای ورزش دوومیدانی ایفا خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با بهره برداری از طرح های نیمه تمام ورزشی چهارمحال و بختیاری، زمینه موفقیت ورزش در این استان فراهم می شود.

سلطانی فر در خصوص توسعه پایگاه های قهرمانی در شهرستان ها هم گفت: در این زمینه باید براساس اعتبارات کشور، شرایطی فراهم شود تا همه مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی به پایگاه های قهرمانی دسترسی داشته باشند و استعدادهای ورزشی در این زمینه شناسایی شود.

وی یکی دیگر از برنامه های وزارت ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری را فعال کردن سمن ها (سازمان های مردم نهاد) بیان کرد و گفت: امید است با فعال کردن سمن ها بتوان زمینه مشارکت بخشی آن ها را در زمینه های اجتماعی فراهم کرد.

شهرستان بروجن در فاصله 60 کیلومتری و شهرستان فارسان در فاصله 30 کیلومتری شهرکرد واقع شده اند.

سجاد مرادی، امیر مرادی، محمد ارزنده، روح الله عسگری و داریوش قنبری از جمله ملی پوشان دوومیدانی از شهرستان بروجن هستند که به رقابت های المپیک و جهانی راه یافتند.

نظر شما