شناسهٔ خبر: 22039131 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برجام تجربه گرانبهایی برای مسئولان کشور بود

گروه سیاست: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه نتایج حاصل از برجام تجربه گرانبهایی برای مسئولان کشور بود، افزود: این تجربه به همگان ثابت کرد که آمریکا عهدشکنی غیر منطقی و غیر قابل اعتماد است.

صاحب‌خبر -

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جریان برجام همواره به قابل اعتماد نبودن آمریکا تاکید می کردند افزود: نتایج حاصل شده از برجام نشان می‌دهد که آمریکا دشمن همیشگی ماست و هیچ‌گاه از خصومت خود دست نمی‌کشد بنابراین باید این امر همواره مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.
وی ادامه داد: حضرت آقا همواره تاکید می‌کردند که مسئولین در جریان مذاکرات با آمریکا هوشیار باشند چرا که در پس این لبخند ظاهری طینت شیطانی نهفته است و اگر روحیه انقلابی داشته باشیم هیچ‌گاه به سمت ارتباط با این دشمنان نخواهیم رفت و همواره نگاه به داخل خواهیم دوخت.
وی درباره صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: سابقه آمریکا در برخورد با ایران به خوبی طینت سران این کشور را نمایان می‌سازد؛ پس از کودتای 28 مرداد اگر رفتار امریکا را مطالعه کنیم بسیار خصمانه با ملت ایران برخورد کرده است به طوری که ده‌ها نفر را بدون واسطه به شهادت رساندند.
مجیدی بیان کرد: همین رفتارهای خصمانه بود که موجب شکل‌گیری انقلاب اسلامی به دست امام شد و پس از آن امام(ره) همواره از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ تعبیر می‌کردند که این شعار هیچ‌گاه از ذهن ما پاک نخواهد شد.
وی با بیان اینکه در جنگ ایران و عراق، آمریکا حامی کشور عراق بوده است افزود: در اثر امکانات و تسلیحاتی که سران کشور آمریکا در اختیار صدام قرار می‌دادند بسیاری از جوانان ما به شهادت رسیدند؛ همچنین در شکل‌گیری فتنه 88 هم آمریکا صراحتا اعلام کرده بود که دست داشته است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه تروریست پرورش یافته آمریکا و اسرائیل است یادآور شد: اینها که خود حامی تروریست هستند آن وقت به ما که مقابل تروریست ایستاده‌ایم انگ تروریست می‌زنند درحالی که تنها دوبار در دنیا از بمب اتم استفاده شد و آن دوبار هم توسط امریکا برای کشتار مردم بود، حال آنان از حقوق بشر دم می‌زنند!
مجیدی با بیان اینکه اسرائیل برای آمریکایی‌ها خط مشی تعیین می‌کند افزود: بر اساس وعده رهبر معظم انقلاب امیدواریم که تا 25 سال آینده این رژیم غاصب ریشه‌کن شود.
وی در پایان درباره مواضع رئیس جمهور کشورمان در قبال صحبت‌های اخیر ترامپ گفت: از آقای روحانی در نهایت با تشکر از موضع‌گیری خوب رئیس جمهورمان در قبال صحبت‌های خصمانه ترامپ اظهار امیدواری کرد: امیدواریم اجازه دهند برجام در روال قانونی بیفتد تا بتوانیم از حقوق ملت ایران دفاع کنیم.

نظر شما