شناسهٔ خبر: 22037376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بارسلونا میزبان مالاگا/ منچستر در اندیشه صدر نشینی

رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند بازی پیگیری می‌شود که در مهمترین آن‌ها بارسلونا میزبان مالاگا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امروز آغاز می‌شد و تیم‌های مختلفی در لالیگا، سری آ. و لیگ جزیره به مصاف یکدیگر می‌روند. رقابت‌های لیگ‌های اروپایی این هفته در حالی پیگیری می‌شود که هفته سوم رقابت‌های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا در این هفته پیگیری شد و تیم‌ها آماده دور برگشت این مسابقات می‌شوند.

پیش بازی مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

برنامه بازی‌های لیگ‌های اروپایی به شرح زیر است:

لالیگا (هفته نهم)

برنامه رقابت‌های لالیگا در هفته نهم این مسابقات در روز شنبه به شرح زیر است:

لوانته - ختافه                                  ۱۴:۳۰

بتیس - آلاوس                                  ۱۷:۴۵

والنسیا - سویا                                ۲۰:۰۰

بارسلونا - مالاگا                               ۲۲:۱۵

رقابت‌های لالیگا امروز با انجام ۴ بازی پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند. در نخستین بازی امروز تیم لوانته رده دوازدهمی میزبان ختافه رده چهاردهمی است. تیم فوتبال ختافه در صورتی که موفق به شکست تیم لوانته شود می‌تواند تا دو پله صعود کند و جایگاه میزبانش در رده دوازدهم را تصاحب کند. در دیگر دیدار امروز تیم بتیس میزبان آلاوس است.

آلاوسی‌ها تاکنون نتایج بسیار بدی را کسب کرده اند از ۸ دیدار گذشته خود تنها موفق به کسب ۳ امتیاز شده اند آن‌ها در حال این هفته باید به مصاف بتیس بروند که اگر نتوانند امتیاز کامل را تصاحب کنند با مشکل جدی رو به ر. می‌شوند و ممکن است حتی دیگر نتوانند رنگ میانه جدول را ببینند.

سومین دیدار امروز هم در رقابت‌های لالیگا میان تیم‌های والنسیا و سویا است. دو تیم در رده‌های بالای جدول حضور دارند و هر کدام که بتواند در بازی امروز به پیروزی برسد می‌تواند حاشیه امن تری نسبت به سایر حریفان برای خود در جدول درست کند.

آخرین و مهم‌ترین بازی امشب لالیگا میان تیم‌های بارسلونا و مالاگا است. بارسلونا هم اکنون با ۲۲ امتیاز در صدر جدول حضور دارد و مالاگا با ۱ امتیاز تیم آخر جدول است. به طور قطع شاگردان والورده امشب کار آسانی خواهند داشت و می‌توانند با کسب این ۳ امتیاز همچنان به صدر نشینی خود ادامه دهند.

پیش بازی مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

 لیگ جزیره (هفته نهم)

برنامه امروز رقابت‌های لیگ جزیره به شرح زیر است:

 
چلسی - واتفورد                                              ۱۵:۰۰

استوک‌سیتی - بورنموث                               ۱۷:۳۰

سوانسی - لسترسیتی                                   ۱۷:۳۰

هادرسفیلد - منچستریونایتد                      ۱۷:۳۰

منچسترسیتی - برنلی                                 ۱۷:۳۰

نیوکسل - کریستال پالاس                            ۱۷:۳۰

ساوتهمپتون - وست برومویچ                   ۲۰:۰۰

رقابت‌های هفته نهم لیگ جزیره در این هفته حساس‌تر از همیشه پیگیری می‌شود و مدعیان به مصاف تیم‌های مختلف می‌روند. در نخستین بازی این هفته تیم فوتبال چلسی میزبان واتفورد است. شاگردان آنتونیو کونته هم اکنون با ۱۳ امتیاز در جایگاه پنج جدول قرار دارند و در این هفته میزبان تیم رده چهارمی واتفورد هستند. شاگردان کونه در صورتی که بتوانند در بازی امروز خود به پیروزی برسند می‌توانند یک پله صعود را تجربه کنند.

شیاطین سرخ هم باید در این هفته در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم هاردسفیلد بروند. آن‌ها با تساوی هفته گذشته شان با صدر جدول فاصله گرفتند و احتیاج زیادی به این ۳ امتیاز دارند. شاگردان مورینیو در صورتی که بتوانند در بازی امروز خود به برتری برسند می‌توانند حتی دوباره به صدر بازگردند البته آن‌ها برای محقق شدن این آرزو باید منتظر شکست تیم همشهری خود یعنی منچستر سیتی باشند.

شاگردان پپ گواردیولا، اما در این هفته باید در یک بازی خانگی از تیم برنلی پذیرایی کنند آن‌ها از تمام بازی‌های گذشته خود امتیاز گرفته اند و در این بازی هم امیدوارند تا اکسب ۳ امتیاز حاشیه امنی در صدر جدول برای خود ایجاد کنند. البته حریف آن‌ها هم تیم خوبی است و هم اکنون با ۱۳ امتیاز هم رده چلسی است.

پیش بازی مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

سری آ. (هفته نهم)

برنامه بازی‌های امروز رقابت‌های سری آ. به شرح زیر است:

سامپدوریا - کروتونه     ۱۹:۳۰

ناپولی - اینترمیلان         ۲۲:۱۵

تیم سامپدوریا در نخستین بازی این هفته رقابت‌های سری آ. میزبان کروتونه است. دو تیم در میانه‌های جدول حضور دارند و احتیاج زیادی به ۳ امتیاز این بازی دارند. اما دیگر بازی امروز مهم‌ترین بازی این هفته رقابت‌های سری آ. است.

تیم فوتبال ناپولی که تاکنون در تمام بازی‌های خود در رقابت‌های سری آ. به پیروزی رسیده است میزبان تیم رده دومی اینترمیلان است. اینتری دو تیم تنها ۲ امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند و برنده این بازی به طور قطع می‌تواند به تنهایی صدر نشین رقابت‌های سری آ. شود.

انتهای پیام /

نظر شما