شناسهٔ خبر: 22036882 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

یک پیشنهاد برای سید علی خمینی/ سرنخ مرگ مشکوک مصطفی خمینی کجاست؟/ رئیس ایستگاه ساواک در عراق هنوز زنده و در تهران است!

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی، یادگار امام‌خمینی(ره) به مناسبت چهلمین سالروز شهادت آیت‌الله سیدمصطفی خمینی(ره) روز گذشته، پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران، اظهار داشت: اصل شهادت او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. وقتی که پیکر ایشان را در بیمارستان نجف بردند پزشک و رئیس بیمارستان گفت که آثاری در پوست ایشان می‌بینیم که مسلما مسمومیت است و اگر آقا اجازه دهند کالبدشکافی انجام دهیم و اثبات کنیم که ایشان به شهادت رسیده است. 
 
وی افزود: اما امام گفت نمی‌خواهم پیکر فرزندم را پاره پاره کنند. او را به کربلا ببرید و مراسمات مربوطه را انجام دهید و سریعا در نجف به خاک بسپارید. یکی از ادله‌ای که امام نگذاشتند کالبدشکافی صورت گیرد این بود که اگر قرار شود دولت عراق این پرونده را دست بگیرد مدام می‌خواهد به بهانه این قتل اطرافیان امام را دستگیر و مورد بازجویی قرار دهد و عوارض دیگری داشت لذا امام با این کار مخالفت کردند.

خمینی با اشاره به برخورد حضرت امام در زمان شهادت آقا مصطفی گفت: امام هیچ تزلزلی از خود در شهادت آقامصطفی نشان ندادند در حالی که دشمنان نهضت به دنبال شکست و تضعیف روحیه این پیرمرد بودند اما امام در هیچ جلسه‌ای که برای آقا مصطفی گرفته شد و برای نام مصطفی گریه نکرد.اگر تزلزلی در امام ایجاد می‌شد در انقلاب تاثیر می‌گذاشت اما امام نگذاشتند دشمنان از این مصیبت شاد شوند.

پس از این اظهارات سید علی علی خمینی، آقای حسین قاسمی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:
«به نظر می‌رسد هنوز هم برای بررسی وتحقیق درباره مرگ مشکوک آیت الله سید مصطفی خمینی (ره ) فرصت وجود دارد. متهم ردیف اول در این داستان، رییس ایستگاه ساواک در عراق در آن مقطع بوده است. عبدالجلیل لباف، رییس ایستگاه ساواک در عراق و رهبر عملیات مشترک ساواک و موساد، موسوم به کریستال بوده است. او هنوز زنده است و در تهران زندگی می‌کند. از نکات قابل تأمل آن که لباف بعد از انقلاب، با پیگیری و سفارش سید محمود دعایی در اطلاعات نخست وزیری و بعدها سایر دستگاه‌های اطلاعاتی بکارگیری شد.به جناب آقای سید علی خمینی پیشنهاد می‌شود مسیر بررسی و تحقیق درباره مرگ مشکوک آیت الله سید مصطفی خمینی را از طریق این مقام ارشد ساواک آغاز نمایند.»
 

نظر شما