شناسهٔ خبر: 22036667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بس: برای بازگشت به روند خوب گذشته به پیروزی مقابل اینتراخت نیاز داریم

R7879/P1361/S3,28/CT10

سرمربی دورتموند از تیمش انتظار یک بازی متفاوت را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیتر بس، سرمربی بوروسیادورتموند در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان از بازیکنانش خواست به شیوه‌ای متفاوت از بازی‌های اخیر به میدان بروند.

 او گفت: باید در این بازی متفاوت از رقابت‌های قبلی به میدان برویم. به خوبی رقیب را آنالیز کرده‌ایم اما آنالیز بازی به تنهایی میزان اشتیاق بازیکنان را بالا نمی‌برد و هر مربی باید به شکل مجزا روی روح و روان تیمش کار کند. در این بازی با 3 مدافع بازی خواهیم کرد.نتایج اخیر ما به خوبی ابتدای فصل نیست و بازیکنان احساس بدی دارند اما موظفیم شیوه فعلی را عوض کنیم و با برتری مقابل اینتراخت به روند خوب قبلی برگردیم.در این بازی باید برنامه اصلی خودمان را به خوبی به اجرا درآوریم.پس از آنالیز خودمان و رقیبمان متوجه شدیم به چه مسائلی برای بهبود اوضاع نیاز داریم.

 بس در ادامه تاکید کرد: برای پیروزی به میدان می‌رویم.اینتراخت تیم خوبی است اما ما بیش‌تر به خودمان توجه داریم، نه تیم رقیب.برای انجام یک بازی خوب به کنترل بازی در تمام طول بازی نیاز داریم.وقتی سرعت تیم شما پایین می‌آید، فضا برای ضربه زدن تیم رقیب بیش‌تر می‌شود.

 انتهای پیام/

نظر شما