شناسهٔ خبر: 22036457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نجاتی: به دلیل عدم هماهنگی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم/بم همیشه مهره‌ها را جذب می‌کند

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: فکر می‌کنم امسال برای کسب سکوی قهرمانی تیم‌های زیادی مدعی هستند.

صاحب‌خبر -

مریم جهان نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری 5 بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: ما تاز از فاز بدنسازی خارج شده و تمرینات تاکتیکی را شروع کرده‌ایم. تاخیر 2 هفته‌ای در آغاز لیگ فرصتی شد تا کارهای تاکتیکی را انجام دهیم. با توجه به اینکه بانوان دیدار تدارکاتی قبل از شروع لیگ ندارند، به همین دلیل بازی‌های اول و دوم لیگ به سختی برگزار می‌شود. بازیکنان در طول لیگ به هماهنگی می‌رسند.

وی افزود: در دیدار با استقلال خوزستان نیز هنوز به هماهنگی لازم نرسیده بودیم به همین دلیل فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست دادیم. بازی بعد مقابل ایلام میزبان هستیم و کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم که بتوانیم برای این بازی به هماهنگی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان درباره تغییر و تحولات تیمش برای فصل جدید، خاطرنشان کرد: ما 3 بازیکن از دست دادیم و 2-3 بازیکن از تیم ملی جوانان گرفتیم بنابراین تیم ما از سال گذشته هم جوانتر شده است همین کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. البته ما به دنبال این هستیم نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

جهان‌نجاتی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه حریفان را در لیگ امسال چطور می‌بینید، عنوان کرد: بازی سپاهان و ذوب‌آهن و عبور 10 گل از خط دروازه‌ها نشان می‌دهد بازی جانداری بوده است و هر دو تیم پا به پای هم پیش رفته‌اند. ذوب‌آهن سال گذشته این طور نبود. انحلال آینده‌سازان و پخش بازیکنان بین تیم‌‌های اصفهانی نشان از این دارد رقیبان زیادی برای رفتن روی سکوی قهرمانی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: بم هم مثل همیشه تیم پر مهره‌است و یارگیری خوبی داشته است. این تیم مقابل پارس جم 8 گل زد. شهرداری بم همیشه مهره‌ها را جذب می‌کند چون پول خوبی به بازیکنان می‌دهد. گرایلی بازیکن ما بود که امسال به بم رفت.

انتهای پیام/

نظر شما