شناسهٔ خبر: 22035944 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

پیکان به صدر جدول رسید

صاحب‌خبر - رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از روز پنجشنبه با انجام 5 دیدار شروع شد.
در رقابت‌های این هفته تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در تبریز به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند، با این تساوی سپاهان در رتبه دوازدهم جدول جا گرفت و گسترش فولاد توانست بالاخره از انتهای جدول جدا شود و تا رتبه چهاردهم صعود کند.
در تهران تیم پیکان در ادامه روند روبه رشد خود توانست با نتیجه 2 بر یک از سد مهمان خود تراکتورسازی که کاپیتان خود را هم به دلایل انضباطی در اختیار نداشت عبور کند و موقتا به ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صعود کند.
در رشت هم سپید رود توانست ترمز تیم خوب پدیده را بکشد و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا هم سر و سامانی به وضعیت خود در جدول بدهد و هم پدیده را تا رتبه چهارم پایین بکشد.
سیاه جامگان هم که با انتخاب مرزبان به عنوان سرمربی جدید خود به آبادان رفته بود نتوانست از پس میزبان خود برآید و نتیجه را به حساب یک بر صفر به صنعت نفت این شهر واگذار کرد. صنعت نفت با این برد 13 امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.
نتیجه دیدار تیم‌های فولاد و سایپا هم یک بر یک شد. در این دیدار که علی دایی سرمربی سایپا به‌شدت به داوری اعتراض داشت داور در یک صحنه پنالتی به نفع سایپا اعلام پنالتی کرد و بعد از مشورت با کمک خود از تصمیم خود برگشت و ضربه دروازه اعلام کرد. در پایان این دیدار تیم فولاد در رتبه پنجم جا گرفت و سایپا هم در همسایگی فولاد و در جایگاه ششم قرار گرفت.
در تنها دیدار روز جمعه که در اصفهان انجام شد تیم ذوب آهن اصفهان میزبان پارس جنوبی جم بود که در پایان این دیدار تیم پارس جنوبی موفق شد با 3 گل برنده بازی باشد.
در آخرین و حساس‌ترین دیدار این هفته سرخابی‌های پایتخت پنجشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

نظر شما