شناسهٔ خبر: 22035385 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امیر سرتیپ پوردستان

تروریست‌ها را قبل از رسیدن به مرز‌ها نابود خواهیم کرد/از پهپاد‌ها و دوربین‌های مداربسته برای تامین امنیت مرز‌ها استفاده می‌کنیم

جانشین فرمانده ارتش درباره ساز و کار نبرد با گروه‌های تروریستی گفت: تروریست‌ها را قبل از رسیدن به مرز‌ها نابود خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تروریست‌ها را قبل از رسیدن به مرز‌ها نابود خواهیم کرد/از پهپاد‌ها و دوربین‌های مداربسته برای تامین امنیت مرز‌ها استفاده می‌کنیمامیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده ارتش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین دستاوردهای دفاعی ارتش و زمان تحویل تانک کرار اظهار کرد: تانک کرار پروژه‌ای است که وزارت دفاع در حال پیگیری آن است.

جانشین فرمانده ارتش با بیان اینکه در تکمیل پروژه تانک کرار کارشناسان نیروی زمینی ارتش و سپاه نقش داشتند؛ تاکید کرد: با تلاش متخصصان نمونه اولیه تانک کرار آماده شد.

وی ادامه داد: تانک کرار توسط کارشناسان نیروی زمینی ارتش و سپاه شرایط تست را به خوبی گذرانده و قابلیت هایش به تایید رسیده است.

امیر پوردستان اضافه کرد: بنا است وزارت دفاع بستر سازی لازم را کرده و احتمالا (شاید) در صنایع شهید کلاهدوز تانک کرار را در مسیر تولید انبوه قرار دهد.

جانشین فرمانده ارتش با بیان اینکه زمان تحویل تانک کرار توسط وزارت دفاع اعلام خواهد شد بیان داشت: قابلیت‌های تانک کرار به گونه‌ای بوده که به نوعی بالاتر از تانک تی ۹۰ است که حاصل کار متخصصان داخلی می‌باشد.

وی در خصوص تامین امنیت مرز‌ها اظهار داشت: اقدامات و پیش بینی‌های لازم و خوبی در این راستا انجام شده و برای تامین امنیت مرز‌ها از سیستم‌های مدار بسته و پهپاد‌ها استفاده می‌کنیم.

امیر پوردستان با تاکید براینکه طرح‌های لازم برای امنیت مرز‌ها را داریم؛ خاطرنشان کرد: اگر در شرایطی که گروهک‌های تروریستی و تکفیری بخواهند حرکتی را انجام دهند؛ قبل از رسیدن به مرز‌ها آن‌ها را از بین خواهیم برد.

نظر شما