شناسهٔ خبر: 22035272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند

آیت الله شفیعی با بیان اینکه مردم دار بودن از خصایص مستحق شفاعت حضرت رسول خدا(ص) است، گفت: حل و درک مشکلات جامعه با حضور در میان مردم حاصل می شود و در این باره مسؤولان باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امشب در سلسله سخنرانی های ماه محرم در بیت معظم له اظهار داشت: بهترین قرارگاه برای انسان بهشت است و هر شخصی برای رسیدن به بهشت باید انگیزه های وافری داشته باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شفاعت کبری متعلق به حضرت ختمی مرتبت است، افزود: هر امتی در قیامت شفاعت را از پیامبرش می خواهد اما همان پیامبران در پاسخ می گویند امروز شفاعت مختص خاتم الانبیا(ص) است و در این باره باید منتظر اذن و اجازه او باشیم.

وی با اشاره به اینکه رسول خدا(ص) به اذن الهی امت اسلام را شفاعت می کند، ابراز داشت: پیامبراکرم(ص) آن قدر شفاعت می کند تا آیه «و لسوف یعطیک ربک فترضی» مصداق پیدا کند و در ادامه سایر انبیا برای امت هایشان شفاعت خواهند کرد.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه شیعه و سنی اختلافی در شفاعت رسول خدا(ص) نداشتند، تصریح کرد: مستحق ترین افراد به شفاعت پیامبر اکرم(ص) دارندگان خصایص راستگویی، حفظ امانت(معنوی و ظاهری)، خوش اخلاقی و مردمی بودن هستند؛ چرا که آن حضرت چنین ویژگی هایی را داشتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: حل و درک مشکلات جامعه با حضور در میان مردم حاصل می شود و در این باره مسؤولان باید ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

نظر شما