شناسهٔ خبر: 22035116 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دشمن برای به دست آوردن امتیاز از راه تهدید وارد شد

گروه معارف: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هشدار داد، دشمن برای به دست آوردن امتیاز از راه تهدید وارد شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از ایسنا مازندران آیت الله سید علی معلمی در نماز جمعه قائم شهر با بیان اینکه در برابر حوادث اجتماعی سیاسی و فتنه‌های پیچیده دشمنان  رهنمون های ولایت  برای ملت و دولت است، اظهار کرد: اکتشافات، فن آوری و افتخارات علمی که توسط جوانان ایجاد می‌شود می‌دهد مورد حمایت رهبر انقلاب قرار داشته و همه اینها جوانان هستند که  زمینه استقلال تداوم دار را فراهم کرده و بنیه علمی کشور را می سازند و رهبری ضرورت هوشیاری جوانان در مقابل شیطان بزرگ را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: دشمن می خواهد اطلاعات جدید موشکی به دست آورده و با مذاکراتی جدید امتیازی جدیدی به دست بیاورد و در این راه از طریق تهدید وارد شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اروپا بر وجود برجام تاکید دارد خاطر نشان کرد: منفعت آنان در برجام وجود دارد و تاکید اروپا بر پایبندی به آن در جهت منفعت خودشان بوده اما از سویی دیگر آزمایش‌های موشکی ایران را زیر سوال برده و در این راستا رهبر انقلاب بر هوشیاری مردم تاکید کرد.

معلمی با اشاره به اینکه دشمن از تبدیل ایران به کشوری اثرگذار و غیر وابسته  هراس دارد خاطر نشان کرد: به طوری که در گذشته و پیش از انقلاب کالاها بسیار فراوان اما وارداتی بود و  کشور را از نظر اقتصادی وابسته کرده و تمام سرمایه ها از طریق بیگانگان تامین می‌شد.

امام جمعه قائم شهر تاکید کرد:  باید اقتصاد درون کشور به گونه ای شود که اگر مرزها را بستیم و یا به روی کشور بسته شد  زندگی عادی مردم جریان داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری با یادآوری فرمایش امام راحل خاطرنشان کرد:  امام رحمت الله گفته بودند آمریکا تا نابودی کامل دست بر نمی دارد و اکنون استکبار جهانی گفته است اگر در مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای مشکلی وجود دارد باید مذاکره بشود و این نگرانی منطقه‌ای منظور وجود عربستان و بحرین است و اینگونه برجام دیگری استدلال می‌شود. 

برچسب‌ها:

نظر شما