شناسهٔ خبر: 22035103 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

خط ارتباطی مردم با اطلاعات

صاحب‌خبر -
ترامپ، دروغگو است
به نظر من ترامپ در برابر گرفتن پول از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، به آنان قول داده است که در سخنرانی‌های خود، به جای خلیج همیشه فارس، از نام جعلی خلیج عربی استفاده کند. این موضوع هم بر دروغگو بودن وی تأکید دارد.
خواننده قدیمی روزنامه اطلاعات

آقای ترامپ، سکوت!
می‌خواستم به ترامپ بگویم کشور آمریکا را اینگونه خوار و ذلیل نکند. مردم آمریکا شما را قبول ندارند. سپاه با عظمت زیرنظر رهبر دانشمند، توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.
آقای ترامپ، سکوت کنید در غیر اینصورت ضربه بزرگی از فرزندان دلاور ایران خواهید خورد که در تاریخ ثبت شود.
م ـ محمدی از ساری

تشکر از مجری برنامه «هوش‌برتر»
از برنامه خوب و مفید «هوش‌برتر» که از شبکه نسیم پخش می‌شود و موجب افزایش اطلاعات بینندگان می‌شود، تشکر می‌کنم همچنین از مجری توانمند این برنامه که بسیار خوب و مؤدبانه برنامه را اجرا می‌کند، تشکر می‌کنم.
تلفن به خط ارتباطی

سیاستمداران توجه کنند
به نظر من ترامپ وقتی به عربستان سعودی رفت در برابر ۳۵۰ میلیارد دلار رشوه‌ای که گرفت به آنان قول داد که برجام را برهم بزند چرا قبل از اینکه به عربستان برود برجام را برهم نزد؟
امیدوارم سیاستمداران به این موضوع توجه کنند.
تلفن به خط ارتباطی

مسئولان پاسخ دهند
می‌خواستم از مسئولان بپرسم چرا وقتی برای استخدام به سازمان‌های دولتی مانند شرکت نفت و آموزش و پرورش مراجعه می‌کنیم می‌گویند فقط فرزندان کارمندان این ارگان‌‌ها را استخدام می‌کنیم در حالی که فرزندان کارمندان این ادارات که مستحق استخدام هستند، بعضاً استخدام نمی‌شوند و به جای آن، احیاناً افراد خاص پذیرفته می‌شوند.
همچنین افرادی که پدر یا مادرشان بیکار هستند برای استخدام به کجا باید مراجعه کنند؟
در ضمن، چرا آموزش و پرورش فقط خواهران را استخدام می‌کند؟
تلفن به خط ارتباطی

توزیع قرص برنج ممنوع شود
با وجود افزایش مسمومیت از مصرف قرص برنج و بالا رفتن میزان خودکشی از این طریق چرا تولید و توزیع این قرص را ممنوع نمی‌کنند؟ وقتی چنین قرص‌هایی به راحتی در دسترس باشند، فاصله تصمیم یک فرد به خودکشی و عملی کردن آن کوتاه می‌شود. چگونه جلوی تولید و توزیع آزادانه آن گرفته نمی‌شود؟
یک هموطن

مصرف پول بیت‌المال در فوتبال
متأسفانه پول بیت‌المال صرف فوتبال می‌شود. دو تیم استقلال و پرسپولیس، جوانان ساده‌لوح را به خود مشغول می‌کند که نقشی هم در پیشرفت جامعه ندارند. در حالیکه فوتبالیست‌‌‌ها، سرمربی‌‌ها و داور در این میان سود می‌برند. بهتر است کمی شعل? فوتبال را پایین بیاورند و بیهوده بیت‌المال را صرف آن نکنند.
از دلسوزان بیت‌المال

نارضایتی از اطاله دادرسی
در تاریخ ۱۸ مهرماه رئیس قوه‌قضائیه اعلام کردند: «اگر قو? قضائیه اشتباه دارد، تذکر دهید» بر همین اساس من به عنوان یک شهروند تذکر می‌دهم که مردم از اطاله دادرسی‌‌ها، بعضی از پارتی‌بازی‌‌ها و مفاسد اداری در این قوه ناراضیند. جا دارد تلفن‌هایی در اختیار مردم قرار گیرد که این موارد را گزارش کنند و مسئولان مربوطه سریعاً رسیدگی بفرمایند.
تماس با خط ارتباطی

بلوک‌های سیمانی جلو مغازه‌‌ها!
آیا شهرداری می‌تواند علت گذاشتن بلوک‌های سیمانی چند تنی جلو بعضی از مغازه‌‌ها و شرکت‌‌ها را توضیح دهد؟ آیا روش دیگری برای برخورد با تخلفات احتمالی وجود ندارد؟ گذاشتن این بلوک‌‌ها جلو برخی از مغازه‌‌ها چهر? زیبایی به شهر نمی‌دهد و عابران را با سؤال و ابهام روبرو می‌کند.
شهروندی از تهران

سازمان بازرسی کل کشور پاسخ دهد
شرکت سرمایه‌گذاری مسکن وابسته به بانک مسکن یک شرکت دولتی است که سهامش در بورس، مورد دادوستد قرار می‌گیرد. متأسفانه در، ۴،۵ سال اخیر روند قیمت این سهام نزولی بوده، به ویژه در ۲ سال اخیر شاهد سقوط آزاد قیمت این سهام در بورس و ضرر و زیان هنگفت هزاران سهامدار جزء این شرکت دولتی بوده‌ایم. همچنین در گزارش حسابرس و بازرس قانونی این شرکت به حقوق نجومی مدیرعامل سابق اشاره شده است. می‌خواستم بپرسم چرا سازمان بازرسی کل کشور با اینگونه مدیران که سرمایه هزاران سهامدار جزء را به باد می‌دهند برخورد قاطع و قانونی نمی‌کند و آنان را به مردم نمی‌شناساند.
سهامدار جزء شرکت سرمایه‌گذاری مسکن

تشکر و قدردانی از یک پزشک حاذق جراح قلب
من به عنوان همراه بیمار آقای موسی رحمانی از انجام جراحی سخت و موفقیت‌آمیز جناب آقای دکتر علی چنگیزی جراح قلب بیمارستان بوعلی شهر قزوین تشکر و قدردانی می‌کنم.
سیداکبر رضوی از قزوین

آیا در این مورد هم باید مشکل داشته باشیم!؟
این همه راجع به اهمیت جذب گردشگر سخن گفته می‌شود ولی در شهرها و جاده‌ها سرویس‌های بهداشتی مناسب و تمیز در دسترس نیستند. شاید به نظر بعضی از مسئولان این موضوع چندان قابل توجه نباشد ولی واقعاً مهم است و همه، چه هموطنان و چه گردشگران به آن نیاز دارند. آیا ما در این موارد هم باید دچار کمبود و مشکل باشیم؟
شهروندی از تهران

در انتشار اخبار دقت کنید
چند روز پیش در ستون اخبار خارجی ورزش نوشته بودید؛ تیم فوتبال سوئیس راهیابیش به جام جهانی را جشن گرفت، در حالی که این تیم در گروه بیست هنوز به جام جهانی نرفته است و باید یک دیدار با تیم فوتبال پرتقال داشته باشد. لطفاً در انتشار اخبار دقت کنید.
فضلی خانی از تهران

سربازان غایب را عفو کنید
ظاهراً از سال ۵۴ تاکنون به سربازان غایب عفو داده نشده است. از ستاد کل نیروهای مسلح می‌خواهیم، مشمولین غایب بین سال ۹۴ تا ۶۰ را عفو کنند تا این جوانان بتوانند آزادانه سر کار بروند و مشکلاتی که تا بحال داشته‌اند برطرف شود.
یک ایرانی

مرحمت فرموده ما را مس کنید
من بازنشسته سال۸۰ هستم، برای تکمیل سهام عدالتم و برای خرید ۳ سهم باقی مانده باید یک ماه حقوقم را واریز کنم تا شاید سودی به من تعلق گیرد! به مسئولان سهام عدالت بفرمائید از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید. متأسفم!
شهروندی از تهران

نظر شما